51 χιλιάρικα για carbon bodykit; Ναι, αν είναι της 1016 Industries

Η πρώτη Ferrari SF90 της 1016 Industries είναι έτοιμh για τον επόμενό της ιδιοκτήτη και πωλείται στην τιμή των 676.200 $ (640.000 €). Ωστόσο, το bodykit διατίθεται επίσης σε περιορισμένο αριθμό για τους υπάρχοντες κατόχους SF90, είτε πλήρες είτε με τη μορφή μεμονωμένων εξαρτημάτων.

Ο σχεδιασμός δεν είναι τόσο εξεζητημένος όσο της Mansory F9XX, αλλά την κάνει να ξεχωρίζει από τις εργοστασιακές SF90. Το πιο χαρακτηριστικό είναι το πρόσθετο μπροστινό σπόιλερ (7.200 $ – 6.800 €), το οποίο είναι βαμμένο σε λευκό χρώμα στο συγκεκριμένο μοντέλο, κάνοντας αντίθεση με το μαύρο αμάξωμα. Ο μπροστινός προφυλακτήρας έχει επίσης πρόσθετα μπροστινά πτερύγια (5.800 $ – 5.500 €), ενώ το καπό αποκτά νέους αεραγωγούς (6.200 $ – 5.900 €).

Στο προφίλ κυριαρχούν οι εντυπωσιακές πεντάμπρατσες ζάντες αλουμινίου, που θυμίζουν κάτι από την F40 στο σχήμα, αν και τώρα είναι βαμμένες μαύρες. Η 1016 Industries δεν αναφέρει την τιμή τους, αλλά σίγουρα δεν είναι φθηνές. Άλλες πινελιές περιλαμβάνουν τα πλαϊνά μαρσπιέ (7.200 $ – 6.800 €), τον πίσω διαχύτη (12.800 $ – 12.100 €), τη μεγαλύτερη πίσω αεροτομή (5.800 $ – 5.500 €) και την αεροτομή οροφής (6.200 $ – 5.900 €).

Η 1016 Industries δεν αγγίζει καθόλου τον κινητήρα, πράγμα που σημαίνει ότι θα αρκεστείτε στο εργοστασιακό υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης που παράγει συνδυαστικά 1.000 ίππους από έναν twin-turbo V8 4.0 λίτρων και τρεις ηλεκτροκινητήρες. Ο βελτιωτής ισχυρίζεται ότι το κιτ από ανθρακονήματα επιτρέπει στις δικές του SF90 να έχουν «ακόμα πιο εύχρηστο χειρισμό και καλύτερες επιδόσεις» σε σχέση με το στοκ μοντέλο.

Το κόστος για ολόκληρο το κιτ αμαξώματος από ανθρακονήματα είναι 51.200 $ (48.500 €), δηλαδή όσο περίπου κοστίζει ένα Tesla Model 3 Long Range μετά την επιδότηση. Ωστόσο, καθώς η βασική SF90 απευθύνεται ήδη σε γερά πορτοφόλια, υποθέτουμε ότι όποιος μπορεί να την αντέξει οικονομικά, δε θα δυσκολευτεί να προσθέσει και το bodykit, εάν βέβαια είναι του γούστου του.

Περισσότερα Άρθρα