Nissan Juke 1.6 full hybrid Τechna

Ναι, είμαι ο ίδιος αναγνώστης που σας πληροφόρησα για το πώς είναι στην οδήγηση το Qasqhai e-POWER (διαβάστε εδώ τις εντυπώσεις μου). Την ίδια μέρα, είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω και το Juke 1.6 full hybrid Τechna. Διαδρομή 20-25 λεπτών πίσω από το “ΜΗΤΕΡΑ-ΥΓΕΙΑ”, Λ. Καποδιστρίου, Λ. Κύμης, Λ. Σπύρου Λούη/ΟΑΚΑ και πίσω Λ. Κηφισίας. Καλή σχετικά θέση οδήγησης κι εύκολα βρίσκεις ρυθμίσεις καθίσματος. Ορατότητα πίσω κάπως μειωμένη, όχι κάτι τρομερό, αλλά έχεις κρυφές γωνίες (αυτή η έκδοση έχει περιμετρική κάμερα, οπότε οκ, αν και το μαζεμένο μήκος του πιστεύω πως αρκεί και με την απλή κάμερα οπισθοπορείας). Παρ’ ότι πίσω κουπεδίζει, αισθάνεσαι λιγότερο κλειστοφοβικά από πχ. ένα C-HR. Δείχνει ποιοτικό στο ταμπλό. Επίσης υπάρχει μικρή ρεζέρβα.

Ξεκινάς με τον ηλεκτροκινητήρα, πολύ ομαλά κι αθόρυβα (σαν Τoyota Ηybrid). Tιμόνι ακριβές, αλλά σαν αίσθηση ελαφρύ (πρόγραμμα Normal, έχει eco και sport). Αναρτήσεις με ικανοποιητική απόσβεση (ακόμη και με τις 19άρες ζάντες). 2-3 επιταχύνσεις που δοκίμασα καλή απόκριση, όχι ψόφιο, όχι όμως και κάτι ιδιαίτερο. Ως προς την υβριδικότητα του -δεν κατέγραψα κατανάλωση-, αλλά όντως και με 50 χλμ/ώρα είδα να δουλεύει αμιγώς ηλεκτρικά κι αν χρησιμοποιείς το e-pedal, κάνει σημαντική ανάκτηση. Σχετικά τώρα με το e-pedal θέλει συνήθεια, γιατί εμένα σ’αυτό το λίγο χρόνο δοκιμής μού φάνηκε πολύ παρεμβατικό, ως ενοχλητικό θα έλεγα. Το κιβώτιο αθόρυβο σε σχέση με τα cvt των άλλων γιαπωνέζων και μου έδωσε την εντύπωση ως πιο σωστά ρυθμισμένο, με λιγότερο δισταγμό σε σχέση με το Arkana με τον ίδιο κινητήρα που είχα δοκιμάσει πέρσι.
Γενικά, το Juke το βρήκα καλύτερο απ ‘ότι περίμενα.

Θετικά:

  • η άνεση της ανάρτησης, χωρίς να είναι πλαδαρή κι ας φόραγε τα 19″
  • σχετικά αθόρυβο κιβώτιο σε επιταχύνσεις (το πιο ήσυχο απ’ όσα full hybrid έχω δοκιμάσει), αλλά και με καλή απόκριση (μάλλον η Nissan έκανε κάποιες καλύτερες ρυθμίσεις)
  • καλή φαινομενική ποιότητα κι σχεδιασμός εσωτερικού (για τη συναρμογή δε γνωρίζω, αν και στη δοκιμή δεν άκουσα κάτι περίεργο κι είχαμε κλειστά τζάμια στον περισσότερο χρόνο).

Αρνητικά:

  • Πολύ ελαφρύ τιμόνι (αν κι είναι κάτι που το βρίσκω σε όλα τα νέα αυτοκίνητα, αυτό ήταν πιο ελαφρύ κι από των Toyota, του HR-V και του Arkana)
  • Επιδόσεις (μου έδωσε την αίσθηση ενός Yaris Cross που όμως έχει συνδυαστικά 25 άλογα λιγότερα από το Juke, δηλαδή αυτά τα 145 άλογα της Nissan δίνουν την αίσθηση περίπου για 120)
  • Τιμή. Είναι καλά εξοπλισμένο και στην πρώτη (N-connecta) από τις δύο εκδόσεις (αναδιπλούμενοι καθρέπτες, μπρος-πίσω αισθητήρες και κάμερα, φώτα ομίχλης κ.ά.), αλλά μάλλον θα έπρεπε να είχε κάτω από τα 30.000 € (ξεκινά από 31.900) για να χτυπήσει τον ανταγωνισμό (βλέπε Yaris Cross Adventure στα 28.000).

To προσωρινό (;) πλεονέκτημά του είναι πως έρχεται γρήγορα (σε ένα-ενάμιση μήνα) στην έκδοση Ν-Connecta με αυτή την τιμή (31.900 €) και με δώρο (τουλάχιστον στην αντιπροσωπεία που πήγα) το μεταλλικό χρώμα (έρχεται το Δεκέμβρη σε τρεις χρωματισμούς). Παραγγελία σε άλλη έκδοση ή χρώμα, 4-5 μήνες με ανοιχτή τιμή. Μου είπαν επίσης πως η αύξηση αν γίνει, θα ισχύει με όσα αυτοκίνητα δεν έχουν παραχθεί κι όχι με όσα είναι στο δρόμο για το τελωνείο.

(Αν θέλετε κι εσείς να παρουσιάσετε το καμάρι σας, στείλτε μας στην παρακάτω διεύθυνση: dimitrios.sampaziotis@cartalk.gr)

Περισσότερα Άρθρα