H Porsche Cayenne Turbo Coupe της Manhart έχει 800+ ίππους

Ξεκινώντας με τον κινητήρα, ο twin-turbo V8 των 4.0 λίτρων έλαβε ένα νέο ζεύγος υπερσυμπιεστών, νέο intercooler, νέο σύστημα εξάτμισης και διαφορετικό εγκέφαλο της Manhart. Ως αποτέλεσμα, αποδίδει 807 ίππους και 1.090 Nm ροπής, αύξηση 257 ίππων και 320 Nm σε σχέση με την εργοστασιακή Cayenne Turbo Coupe, καθιστώντας την ισχυρότερη από οποιοδήποτε εργοστασιακή Cayenne πωλείται σήμερα. Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Porsche είναι επίσης αναβαθμισμένο για να χειρίζεται την τερατώδη ροπή.

Οπτικά, η CRT 800 διακρίνεται από ένα σετ ζάντες αλουμινίου δέκα ακτίνων κι 22 ιντσών της Manhart, που φορούν ελαστικά (285/35ZR22 εμπρός και 315/30ZR22 πίσω). Το γερμανικό SUV χαμηλώνει κατά 35 χιλιοστά, χάρη στη ρυθμιζόμενη αερανάρτηση. Το bodykit δεν έχει αλλαγές προς το παρόν, αλλά η Manhart δήλωσε ότι ήδη εργάζεται σε ένα νέο μπροστινό σπόιλερ κι έναν πίσω διαχύτη από ανθρακονήματα.

Στο πίσω μέρος, βρίσκουμε τέσσερις απολήξεις με το λογότυπο του Γερμανού βελτιωτή, ενώ η aftermarket εξάτμιση διαθέτει και σύστημα κλαπέτων. Αν παρ’ όλα αυτά δε σας ακούσουν, θα καταλάβουν ότι τούτη εδώ είναι μια CRT 800 κι όχι μια ακόμα τυπική Coupé Cayenne από το προαιρετικό σετ αυτοκόλλητων της Manhart.

Η Manhart δεν αποκάλυψε πόσο κοστίζουν οι αναβαθμίσεις, αλλά η CRT 800 είναι ήδη διαθέσιμη για παραγγελία. Καθώς όμως η Porsche ετοιμάζεται να λανσάρει σύντομα την ανανεωμένη Cayenne, παραμένει το ερώτημα αν θα είναι συμβατή με το προαναφερθέν πακέτο.

Περισσότερα Άρθρα