Πώς είναι να driftάρεις μια Toyota GR Corolla με 300+ ίππους; (vid)

Η Toyota παρουσίασε ένα βίντεο όπου ο Ken Gushi, οδηγός της αυτοκινητοβιομηχανίας στη Formula Drift, βρίσκεται πίσω από το τιμόνι μιας GR Corolla. Το κλιπ περιλαμβάνει μερικά εκπληκτικά πλάνα οδήγησης του ιαπωνικού rally replica, ενώ ο Gushi προσφέρει επίσης μερικές χρήσιμες συμβουλές για να εκμεταλλευτείτε όλη την απόδοση που προσφέρει το τετρακίνητο θηρίο.

Μήπως η κατάργηση του Impreza STi συνδέεται με την GR Corolla;

Σε όλο το βίντεο, ο Gushi οδηγεί το αυτοκίνητο τόσο στην πίστα όσο και στο χώμα κι εξηγεί ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να το οδηγείς στο όριο και στις δύο επιφάνειες. Όταν φρενάρετε στην άσφαλτο, για παράδειγμα, ο οδηγός της Toyota Formula Drift σημειώνει ότι θα πρέπει να προσπαθήσετε να κάνετε περίπου το 90% του φρεναρίσματός σας σε ευθεία γραμμή πριν χαλαρώσετε σταδιακά τα φρένα καθώς αρχίζετε να στρίβετε. Στο χώμα, είναι σημαντικό να πατήσετε πρώτα δυνατά τα φρένα για να προκαλέσετε μεταφορά βάρους κι αποσταθεροποίηση πριν στρίψετε το αυτοκίνητο με το πλάι. Τότε, αφού θα το έχετε φέρει στην κατάλληλη γωνία, μπορείτε να το κατευθύνετε με το γκάζι.

Φυσικά, αυτό που κάνει αυτό το βίντεο ιδιαίτερα ενδιαφέρον είναι και οι δυνατότητες που φαίνεται να έχει ο ιαπωνικός απόγονος των φτερούγων EVO και STi. Τροφοδοτούμενο από έναν υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο 1.6 λίτρων με 306 ίππους και 370 Nm ροπής, η GR Corolla διαθέτει μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και προηγμένο σύστημα τετρακίνησης GR-Four.

Περισσότερα Άρθρα