Citroen Ami: πώς είναι στην οδήγηση το ηλεκτρικό των 5.500 €;
Έκανα td αυτό το τρομερό αυτοκινητάκι, δεν είναι όπως τα συνηθισμένα αυτοκίνητα. Πιο πολύ με παιχνίδι μοιάζει…
Πατάς το αριστερό κουμπί στο κάθισμα D κι έφυγες
Στον δρόμο είναι αθόρυβο από μεριάς κινητήρα αλλά ακούς όλα τα υπόλοιπα….
Οι αναρτήσεις είναι σκληρές με αποτέλεσμα να κοπανάει στις λακκούβες , στις ανηφόρες δεν υπάρχει πρόβλημα (με 200+ κιλά οδηγός συνοδηγός ανέβηκε), ο ήλιος ενοχλεί, χρειάζεται οπωσδήποτε αλεξήλια και μεμβράνη ή κουρτινάκι στην πανοραμική.
Δεν έχει ac οπότε στις ζέστες θα υπάρχει πρόβλημα .
Τα φρένα δεν έχουν υποβοήθηση, θέλει γερό πάτημα όπως παλιά, αν θυμάστε…
Τελική 45 αλλά στο κατέβασμα στην Συγγρού έπιασε 47.
Γενικά αν χρησιμοποιηθεί σε κέντρο πόλης με κίνηση, δε νομίζω να χρειαστεί να πάει παραπάνω.
Τα καθίσματα είναι σκληρά και θα κουράσουν σε πολύωρη μετακίνηση.
Δεν χρειάζεται δίπλωμα, δεν έχει πάγια, με 1€ βγάζει 75χλμ
Από χρώματα… δυστυχώς βγαίνει μόνο σε αυτό το μπλε που, όπως είπε ο υιός, θυμίζει κάδο ανακύκλωσης χαχαχα, το πρόβλημα λύνεται με ένα wrap.
1 έκδοση βγαίνει, υπάρχουν 4 επιλογές με κόστος 400€ που δίνει τα τάπερ εεεε οι θήκες στο ταμπλό και στις πόρτες, όπως επίσης και τα τάσια σε 4 διαφορετικά χρώματα.
Υπάρχει υπηρεσία delivery home με κόστος 250€ επειδή το αυτοκίνητο (λέμε τώρα) δεν κυκλοφορεί στην Εθνική οδό, οπότε στο φέρνουν σπίτι.
Ένα πρόβλημα που βρήκα είναι το κλείδωμα στις πόρτες, γιατί έχει ανάποδο σύστημα απ’ ό,τι έχουν τα αυτοκίνητα, ο μεντεσές είναι στο αμάξωμα και ο πύρος στην πόρτα πράγμα εύκολο στο άνοιγμα…
Στο παρκάρισμα, χωρίς καθρέφτη μεσαίο αν δεν γυρίσεις πίσω (αλλά παλιά) δεν παρκάρεις.
Από θέμα παράδοσης, αυτή την στιγμή το πιο κοντινό είναι 6ος και μετά πάει για 8ο.
Όσα έχουν έρθει είναι προπουλημένα.
(Αν θέλετε κι εσείς να παρουσιάσετε το καμάρι σας, στείλτε μας στην παρακάτω διεύθυνση: dimitrios.sampaziotis@cartalk.gr)