Brabus: υπόσχεται 50 χιλιόμετρα επιπλέον αυτονομίας στην EQS
Βελτιωτικοί οίκοι όπως η Brabus έχουν καθιερωθεί προσφέροντας πιο θορυβώδεις εξατμίσεις, δυνατότερα μοτέρ κι εντυπωσιακές ζάντες. Τώρα με τα ηλεκτρικά, εξατμίσεις δεν υπάρχουν, τα μοτέρ είναι ήδη υπερβολικά δυνατά κι οι ζάντες θα χαλάσουν την αεροδυναμική και κατ’ επέκταση την αυτονομία. Οπότε; Κι όμως, η Brabus βρήκε πεδίον δόξης λαμπρό: αεροδυναμικές βελτιώσεις που μειώνουν τον αεροδυναμικό συντελεστή, οπότε αυξάνουν τα χιλιόμετρα που μπορεί να διανύσει ένα ηλεκτρικό όχημα με μία φόρτιση.
Η Brabus σημειώνει ότι η Mercedes EQS είναι ήδη ένα από τα πιο αεροδυναμικά αυτοκίνητα στον κόσμο, με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0.20, ενώ η μονοκινητήρια EQS 450+ έχει θεωρητική αυτονομία 729 χιλιόμετρα (WLTP). Τώρα, με τις κατάλληλες βελτιώσεις, θα διανύσει άλλα 50 και μάλιστα σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου (100-140). Καθώς ο αεροδυναμικός συντελεστής βελτιώνεται κατά 7.2%, η Brabus ανακοινώνει ότι η κατανάλωση σε υψηλές ταχύτητες μειώνεται κατά 7%. Προφανώς, δεν θα έχετε τα ίδια πλεονεκτήματα σε χαμηλότερες ταχύτητες, αλλά έτσι κι αλλιώς, η κίνηση στην πόλη είναι το ισχυρό σημείο των ηλεκτρικών. Εκεί που χωλαίνουν είναι στον αυτοκινητόδρομο.
Οι τροποποιήσεις προέκυψαν μέσα από δοκιμές αεροδυναμικής σήραγγας και περιλαμβάνουν μια νέα μπροστινή αεροτομή από ανθρακονήματα κι ανθρακονημάτινα καπάκια στις πλευρικές εισαγωγές αέρα στο ρύγχος που βελτιώνουν τη ροή του αέρα προς τα ψυγεία και τα μπροστινά φρένα. Στο πίσω μέρος, αεροτομή και διαχύτης από ανθρακονήματα μειώνουν την ανύψωση κατά 40% κι υπάρχει επιλογή για ζάντες Brabus που διατίθενται σε διάφορα σχέδια και μεγέθη που κυμαίνονται από 20 έως 22 ίντσες. Βάζουν κι αυτές το λιθαράκι τους στη βελτιωμένη αεροδυναμική απόδοση ενώ ομορφαίνουν και το μάτι.