Volkswagen Polo βγάζει 513 ίππους από τον turbo-diesel 1.9 TDI

Ο κόσμος της βελτίωσης μπορεί να παράγει θαυμάσια αποτελέσματα, ειδικά όταν εφαρμόζεται σε ένα όχημα που δεν πιάνει το μάτι σου, ας πούμε ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο πόλης. Με αρκετά χρήματα κι ακόμα περισσότερα ξενύχτια κι αγωνίες, ένα βαρετό γερμανικό hatchback μπορεί να μεταμορφωθεί σε φονέα γιγάντων. Αυτό ακριβώς συνέβη με το συγκεκριμένο Volkswagen Polo που παρουσιάζεται στο κανάλι CCD Video. Η οκτάλεπτη παραγωγή δείχνει πώς ο ταπεινός turbo-diesel των 1.9 λίτρων μπορεί να ντροπιάσει εργοστασιακά μοντέλα που κοστίζουν 10 φορές πιο ακριβά από το Polo.

Ομολογουμένως απέχει πολύ από το μοτέρ που έβγαλε η Volkswagen από τη γραμμή παραγωγής, αν και δεν έχει πειραχτεί το μπλοκ. Διαφορετικοί εκκεντροφόροι, μεγαλύτερα μπεκ, θηριώδης τουρμπίνα, αλλαγές στην εισαγωγή και στην εξαγωγή, εξάτμιση, όλα αυτά τα περιμένεις σε ένα βελτιωμένο μοτέρ. Εκεί που το μαύρο Polo κρύβει μια τεράστια έκπληξη είναι στον ψεκασμό νίτρου.

Η πρώτη δυναμομέτρηση έγινε χωρίς τη χρήση του κι ο TDI των 1.9 λίτρων απέδωσε 366 ίππους και 587 Nm ροπής στα 2.8 bar πίεση. Στη συνέχεια, με το νίτρο να εμπλέκεται στην εξίσωση, η ιπποδύναμη σκαρφάλωσε στους 472 ίππους και στα 789 Nm. Στην καλύτερη μέτρηση, το πετρελαιοκίνητο μοτέρ κατάφερε να βγάλει 513 ίππους και 865 Nm! Καθίσταται έτσι πιο ισχυρό από την Porsche 911 Edition 50 Years Porsche Design, που αποδίδει 480 ίππους από τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο flat-six των 3.0 λίτρων και κοστίζει 294.400 € στη χώρα μας.

Επιπλέον, στο εσωτερικό του αυτοκινήτου πόλης έχουν αφαιρεθεί διάφορα αξεσουάρ, επομένως υπάρχει κάποια μείωση βάρους, καθιστώντας το ένα όχημα με τρομερή αναλογία κιλών ανά ίππο που δε θα θες να βρεθεί στο διάβα σου, τουλάχιστον όσο μπροστά σας εκτείνεται μια μεγάλη ευθεία. Και βέβαια, για τη βελτίωση που έχει υποστεί, φανταζόμαστε ότι η κατανάλωση θα είναι περιορισμένη ελέω πετρελαιοκίνησης.

Περισσότερα Άρθρα