Audi RS6 Avant Performance vs R8 Spyder: ενδοεταιρικό μακελειό
Η Audi δεν έχει έλλειψη οχημάτων επιδόσεων. Εκτός από τα πανίσχυρα ηλεκτρικά της, προσφέρει το πρακτικό και ταχύτατο Audi RS6 Avant Performance, το οποίο έρχεται αντιμέτωπο με το Audi R8 Spyder σε ένα νέο βίντεο ενδοοικογενειακού μαλλιοτραβήγματος. Ωστόσο, το RS6 δε θα χρειάζεται να ανησυχεί πολύ για τον κεντρομήχανο συγγενή του καθώς η Audi σχεδιάζει να διακόψει την παραγωγή του πανέμορφου supercar της.
Το RS6 Performance διαθέτει έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 4.0 λίτρων. Αποδίδει 630 ίππους και 850 Nm ροπής που στέλνονται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων. Ζυγίζει βέβαια 2.090 κιλά, η ευρυχωρία πληρώνεται. Το R8 επιμένει ατμοσφαιρικά, με τον V10 να αποδίδει 620 ίππους και 580 Nm ροπής. Υστερεί δηλαδή λίγο σε αριθμούς, αλλά υπερτερεί πολύ σε βάρος, αφού είναι σχεδόν 500 κιλά ελαφρύτερο (1.695 κιλά). Διαθέτει τετρακίνηση που συνδυάζεται με επτατάχυτο κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.
Τα δύο Audi διαγωνίστηκαν σε τρεις αγώνες dragster. Στον πρώτο, το R8 ξεκίνησε καλύτερα, κατακτώντας την πρώτη του νίκη. Το RS6 εκτοξεύτηκε πρώτο στον δεύτερο αγώνα και φάνηκε ότι θα θριάμβευε, αλλά το ελαφρύτερο R8 Spyder πρόλαβε και πέρασε μπροστά πριν τον τερματισμό. Στην τελευταία κόντρα, αμφότεροι οι μονομάχοι ξεκίνησαν ιδανικά, αλλά η αναλογία κιλών ανά ίππο ήταν αμείλικτη! Δε θα μπορούσε να υπάρχει άλλος νικητής από το R8, το οποίο ολοκλήρωσε το τετρακοσάρι σε 10.9 δευτερόλεπτα. Το RS6 Avant Performance χρειάστηκε 11.2 δευτερόλεπτα για να διανύσει την ίδια απόσταση.
Στη συνέχεια, οι δυο τους αναμετρήθηκαν σε ένα ζευγάρι κόντρες εν κινήσει. Το R8 τσάκισε το RS6 στην πρώτη, με τα δύο αυτοκίνητα να λειτουργούν στο καθημερινό mode οδήγησης. Όταν επιλέχθηκαν οι πιο σκληροπυρηνικές τους ρυθμίσεις κι έβαλαν τα κιβώτια ταχυτήτων σε χειροκίνητη λειτουργία, το R8 κέρδισε πάλι αλλά μόνο για έναν προφυλακτήρα. Η Audi θα τερματίσει την παραγωγή R8 στο τέλος της χρονιάς κι η έκδοση των 620 ατμοσφαιρικών ίππων είναι η ανώτερη της γκάμας, αποδίδοντας ακριβώς 200 παραπάνω ίππους από το πρώτο R8 V8, που παρουσιάστηκε το 2006.