Η Delta Integrale της Manhart έχει 375 ίππους κι εμφανισάρα !!!
Τα τελευταία δέκα περίπου χρόνια δεν είναι αξιομνημόνευτα για τους λάτρεις της Lancia. Η κάποτε θρυλική ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία περιορίστηκε σε ένα μόνο μοντέλο που πωλούνταν αποκλειστικά στην εγχώρια αγορά της. Ωστόσο, το μέλλον φαίνεται λαμπρό για τη μάρκα καθώς θα υποβληθεί σε πλήρη αναμόρφωση τα επόμενα χρόνια κάτω από την ομπρέλα της Stellantis, αν κι οι φανατικοί της φίρμας μάλλον δε θα αγκαλιάσουν το ηλεκτρικό της υπόβαθρο. Μάλλον θα στρέφουν το βλέμμα περισσότερο στο ένδοξο παρελθόν της, κάτι που κάνουμε κι εμείς με τη βοήθεια της Manhart.
Οι ειδικοί του tuning από το Wuppertal δε συνηθίζουν να ασχολούνται με ιταλικά μοντέλα, αλλά υπό το τμήμα Manhart Classic Cars, η εταιρία αποκαλύπτει τη δική της άποψη για τη θρυλική Lancia Delta Integrale. Πιο συγκεκριμένα, το αυτοκίνητο που αναβάθμισαν πρόσφατα βασίζεται στη Delta HF Integrale 16V, το οποίο έκανε την πρώτη της δημόσια εμφάνιση στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 1989 πριν κάνει το νικηφόρο ντεμπούτο του στο Rally San Remo το 1989.
Σε εργοστασιακή μορφή, ο turbo κινητήρας των 2.0 λίτρων είχε ισχύ 200 ίππων στις 5.500 σαλ. και 298 Nm ροπής. Η Manhart τον αναβαθμίζει εκ βάθρων με νέο turbo, σφυρήλατα έμβολα και μπιέλες, εκκεντροφόρους της Catcams, νέα αντλία καυσίμου της Bosch κι αναβαθμισμένο ψυγείο. Το στοκ σύστημα εξάτμισης αντικαθίσταται από καινούρια 90 χιλιοστών με δύο τελικές απολήξεις εξάτμισης στο πίσω μέρος.
Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό: η απόδοση έχει σχεδόν διπλασιαστεί στους 375 ίππους, ενώ η ροπή ανέρχεται στα 550 Nm. Η ισχύς αποστέλλεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αναβαθμισμένου χειροκίνητου κιβωτίου πέντε σχέσεων, το οποίο διαθέτει πλέον Group N εξαρτήματα για περισσότερη αντοχή, ενώ έχει τοποθετηθεί ανθεκτικότερος συμπλέκτης της Sachs. Η σκληρότερη και χαμηλότερη ανάρτηση συνδυάζεται με τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo μπροστά με δίσκους 380 χιλιοστών. Το αυτοκίνητο φοράει ζάντες OZ Racing Rallye 17 ιντσών.
Οπτικά, η Delta Integrale της Manhart διαφέρει από την εργοστασιακή χάρη στη νέα ματ βαφή, τη μεγαλύτερη αεροτομή, τα μαυρισμένα πίσω φώτα, την ασημοκόκκινη ρίγα που διατρέχει το αμάξωμα και το αυτοκόλλητο Integrale 400 στο μπροστινό παρμπρίζ και τα σήματα στο πίσω καπό. Στο εσωτερικό, υπάρχουν νέα καθίσματα τυλιγμένα με δέρμα κι alcantara στα κεντρικά τμήματα, αλλά και στο τιμόνι.