Η Bugatti Chiron Super Sport Golden Era είναι η πιο κομψή Γαλλίδα
Πρόκειται για μια δημιουργία του προγράμματος Bugatti Sur Mesure για έναν «πολύ σημαντικό πελάτη» από το Connecticut της Αμερικής. Σύμφωνα με τη μάρκα από το Molsheim, αυτό είναι «ίσως το πιο απαιτητικό κατά παραγγελία project» που έχει αναλάβει, με την εξωτερική επεξεργασία να διαρκεί πάνω από 400 ώρες.
Ο Achim Anscheidt, ο οποίος αποσύρθηκε πρόσφατα από τη θέση του Διευθυντή Σχεδίασης της Bugatti κι ήταν υπεύθυνος για το έργο, παραδέχτηκε ότι τόσο εκτεταμένες εργασίες είναι υπερβολικά σπάνιες, μία με δύο κάθε χρόνο. Αυτή τη φορά, το αίτημα του πελάτη ήταν να δημιουργήσουν κάτι μοναδικό για την Chiron Super Sport καθώς τη θεωρεί «μοντέλο ορόσημο στην παγκόσμια αυτοκίνηση». Η ομάδα σχεδιασμού πρότεινε την ιδέα των χειροποίητων σκίτσων στο αμάξωμα κι ο πελάτης ερωτεύτηκε την ιδέα. Η χαρά του φαναρτζή, ακόμα χειρότερα κι από τη McLaren 750S.
Οι συνθέσεις βελτιώθηκαν προσεκτικά ως προς την αναλογία κλίμακας και τη μορφή κάθε σκίτσου πριν εφαρμοστούν στο όχημα. Είναι ενδιαφέρον ότι η εταιρεία χρειάστηκε να αναπτύξει μια νέα τεχνική για να σχεδιάσει με το χέρι τα σκίτσα στο αμάξωμα χρησιμοποιώντας μολύβια που χρειάστηκαν «πολύ χρόνο». Εκτός από την κορυφαία ποιότητα και φινίρισμα, τα γραφικά που προέκυψαν χρειάζονταν για να αντέξουν τη δοκιμασία του χρόνου, επιβιώνοντας για ολόκληρο τον κύκλο ζωής του οχήματος.
Στην πλευρά του συνοδηγού, βρίσκουμε 26 σκίτσα με εμβληματικά μοντέλα, όπως το Type 41 Royale και το Type 57 SC Atlantic. Η πλευρά του οδηγού περιλαμβάνει 19 σκίτσα από την πρόσφατη ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας, συμπεριλαμβανομένων των EB110, Veyron , Chiron, Divo, Centodieci και La Voiture Noire. Υπάρχει επίσης μια αναπαράσταση των 3.712 μεμονωμένων εξαρτημάτων του κινητήρα W16 και ένα γράμμα «Golden Era» κάτω από το ενεργό πίσω φτερό. Μια ειδική χρυσή απόχρωση που ονομάζεται Doré επιλέχθηκε ως καμβάς για τα σκίτσα, ξεθωριάζοντας σε μια μεταλλική παραλλαγή του Nocturne Black που καλύπτει το μπροστινό τμήμα του αυτοκινήτου.
Το εσωτερικό είναι επίσης αρκετά ιδιαίτερο, με τις όψεις 3 μοντέλων Buggati να εφαρμόζονται με το χέρι στις δερμάτινες επενδύσεις των θυρών. Η πλευρά του οδηγού έχει τα EB110 , Veyron και Chiron, ενώ ο επιβάτης λαμβάνει περιποίηση με το αγωνιστικό αυτοκίνητο Type 35, το Type 57 SC Atlantic και το Type 41 Royale. Η καμπίνα διαθέτει δύο αποχρώσεις δέρματος που συνδυάζονται όμορφα με ματ κομμάτια από ανθρακονήματα. Είχε επίσης ραφές “Goldern Era” στα καθίσματα, γράμματα “one-of-one” στην κεντρική κονσόλα και τις ενεργές περιόδους της Bugatti γραμμένες στο χέρι στα πλαϊνά μαρσπιέ.
Η Bugatti Chiron Super Sport Golder Era θα παραδοθεί στον ιδιοκτήτη της στο Monterey Car Week όπου θα εκτεθεί μεταξύ άλλων εξωτικών. Η εταιρεία δεν αποκάλυψε την τιμή του μοντέλου, αλλά δεδομένου του χρόνου και της προσπάθειας που έχει επενδύσει στην ειδική σύνθεση, πρέπει να είναι σημαντικά πιο ακριβό από τα 3,2 εκατομμύρια ευρώ (3,5 εκατομμύρια δολάρια) του κανονικού Chiron Super Sport . Σημειώστε ότι η Buggati παρήγαγε μόνο 60 μονάδες Super Sport, μεταξύ των συνολικών 500 μονάδων της Chiron. Το επόμενο βήμα για τη μάρκα είναι ο ανώνυμος διάδοχος της Chiron που έχει επιβεβαιωθεί για το 2024.