Η Manhart βάζει έναν κλασικό 3.5 λίτρων – 405 ίππων στην E30 M3
Κάθε φορά που κάποιος τολμά να αγγίξει ένα τόσο εμβληματικό μοντέλο όσο η E30 M3, βαδίζει σε επικίνδυνα μονοπάτια. Τίποτα δεν προκαλεί τους πιουρίστες περισσότερο, αλλά υποψιαζόμαστε ότι αυτή η ειδική κατασκευή από την Manhart Classic Cars μπορεί να κερδίσει τον σεβασμό ακόμα κι από τους πιο σκληροπυρηνικούς. Η ειδοποιός διαφορά είναι πως αντί να τοποθετηθεί ένας καινούριος κινητήρας, προτιμήθηκε ένας κλασικός. Για την ακρίβεια, ο MH3 3.5 Turbo, ένας straight six 3.5 λίτρων που φορούσε η Alpina B7 S Turbo. Αυτό μας φέρνει πίσω στη BMW Σειρά 5 της γενιάς E12 αλλά η Manhart ανέλαβε να τον βελτιώσει περαιτέρω. Διαφορετική τουρμπίνα, άλλο intercooler, εξάτμιση από τα χεράκια της, μας οδηγεί σε 405 ίππους και 650 Nm ροπής. Καταλαβαίνετε πώς θα απογειώνει το ελαφρύ αμάξωμα της Ε30 και τι πλαγιολισθήσεις θα κάνει! Εννοείται ότι όλη η ισχύς κατευθύνεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου πέντε σχέσεων.
Μιλώντας για τους τροχούς, είναι πολύ μεγαλύτεροι σε σχέση με αυτούς της βασικής E30, διαστάσεων 19 ιντσών μπροστά και πίσω. Πίσω τους φωλιάζουν αναβαθμισμένα μπροστινά φρένα της Brembo με τετραπίστονες δαγκάνες, ενώ τα πίσω παραμένουν ίδια με της εργοστασιακής έκδοση. Η coilover ανάρτηση H&R χαμηλώνει λίγο το κλασικό αμάξωμα.
Όσον αφορά την εμφάνιση, η Manhart παρεμβαίνει διακριτικά αλλά στοχευμένα. Το μπροστινό σπόιλερ κι η πίσω αεροτομή μιμούνται την E30 M3 Evo. Ένα σκούρο πράσινο ματ περιτύλιγμα κάνει όμορφη αντίθεση με τα κόκκινα αυτοκόλλητα, ενώ τα πίσω φώτα έχουν σκουρύνει.
Και φυσικά υπάρχει κόκκινη δερμάτινη επένδυση στο εσωτερικό – δεν μπορείτε να αποτίσετε φόρο τιμής της δεκαετίας του 1980 χωρίς μία καμπίνα πλημμυρισμένη στο κόκκινο δέρμα. Διαφοροποιείται μόνο ο μοχλός αλλαγής ταχυτήτων που είναι ξύλινος. Η Manhart δεν κάνει καμία αναφορά στην τιμή της MH3 3.5 Turbo και μάλλον καλύτερα, τα όνειρα είναι τσάμπα. Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι καλές E30 M3 χτυπούν εξαψήφια νούμερα, η απόκτηση ενός τέτοιου restomod δε θα είναι φθηνή.