Chris Harris & Tuthill Porsche 911K: 11.000 σαλ,350 ίπποι,846 κιλά

Φαίνεται ότι κάθε χρόνο τα τελευταία 15 χρόνια, όλο αναδείεται η απόλυτη, υπέρτατη κλασική 911 και κάθε φορά ξεπερνιέται. Είτε πρόκειται για κάποιο (πανάκριβο) αριστούργημα της Singer είτε για κάποια πανάλαφρη έκδοση (όπως η ουγγρική KAMM Manufaktur των 750 κιλών), ο πήχης συνεχώς ανεβαίνει. Τώρα φαίνεται σα να έχουμε έναν νέο νικητή, μέχρι την επόμενη φορά φυσικά. Πρόκειται για την Tuthill Porsche 911K!

Τι είναι αυτό που την ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα restomod; Φαίνεται ότι τα έχει όλα στη σωστή αναλογία. Καταρχάς το μοτέρ των 3.1 λίτρων που μπορεί κι ανεβάζει 11.000 σαλ., ενώ επιβραβεύει το κοινό με σκασίματα και φλόγες κατά το άφημα του γκαζιού. Αποδίδει 350 ίππους που ακούγονται ονειρική ισχύς για τα μόλις 846 κιλά του αμαξώματος. Κι αυτό δεν είναι κάποιο στεγνό βάρος, όπως ανακοινώνουν πολλοί κατασκευαστές αλλά είναι η επίσημη μέτρηση, μπαίνεις στο αυτοκίνητο κι εξαφανίζεσαι!

Έχει κιβώτιο έξι σχέσεων, αλλά όχι αυτό της 993. Αντίθετα, είναι μια εξαιρετικά τροποποιημένη έκδοση του κιβωτίου 915 που χρησιμοποιήθηκε στις 911 από το 1972 έως το 1986 κι έχει κέλυφος μαγνησίου. Για τις στιγμές που θα θέλετε να πλασάρετε καλύτερα την 911Κ σας, υπάρχει υδραυλικό χειρόφρενο. Μην ξεχνάτε ότι η Tuthill περνά τις περισσότερες μέρες της φτιάχνοντας αγωνιστικά αυτοκίνητα για τα rally. Ναι, αν σας λέει κάτι το όνομα, είναι αυτοί που έφτιαξαν μια 997 GT3 προδιαγραφών WRC!

Σε αυτό το βίντεο βλέπουμε έναν ευτυχισμένο και χαμογελαστό Chris Harris μέσω του καναλιού Collecting Cars να λιώνει τη γοργοπόδαρη 911 στους βρετανικούς δρόμους (μάλλον στην Ουαλία) και να υπερθεματίζει συνεχώς για το πόσο διασκεδαστική είναι και πώς εξιτάρει τις αισθήσεις του. Τη συγκρίνει και με superbike, το οποίο δεδομένου ότι ο Chris οδηγεί πολύ γρήγορες μοτοσικλέτες, υποθέτουμε ότι αποτελεί μέγιστο κοπλιμέντο για το δημιούργημα της Tuthill.

Περισσότερα Άρθρα