56 χρόνια μετά, η Alfa 33 Stradale ξαναπαρουσιάζεται στη Monza
Σε συνέχεια της πρεμιέρας της Alfa Romeo 33 Stradale στο Διαδίκτυο, η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία εξέθεσε την εκπληκτική δημιουργία της στην πίστα της Monza ενόψει του Ιταλικού Grand Prix αυτό το Σαββατοκύριακο κι υπάρχει ένας πολύ συγκεκριμένος συμβολισμός πίσω από αυτό: στις 31 Αυγούστου 1967, η πρώτη 33 Stradale έκανε το ντεμπούτο της στην ίδια πίστα και τώρα (σχεδόν) ακριβώς 56 χρόνια αργότερα, το νέο μοντέλο συστήνεται στον πλανήτη. Η Alfa Romeo τίμησε την περίσταση βάφοντας τα F1 μονοθέσιά της με επετειακή βαφή για το Ιταλικό Grand Prix. Οι οδηγοί της ομάδας, Valtteri Bottas και Zhou Guanyu, πόζαραν επίσης δίπλα στο αυτοκίνητο.
Το χρώμα που κοσμεί τα μονοθέσια της F1 περιλαμβάνει τα χρώματα της ιταλικής σημαίας, φωτεινά χρυσά στοιχεία στα καλύμματα των τροχών, χρυσές πινελιές παντού και μεγάλα λογότυπα Quadrifoglio. Το κάτω μέρος της πίσω πτέρυγας γράφει επίσης «33 Stradale», όπως άλλωστε και στα πλαϊνά του κινητήρα.
Η Alfa Romeo θα κατασκευάσει μόλις 33 αντίγραφα της νέας 33 Stradale. Θα παράγεται τόσο με ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα, όσο και με θερμικό. Το μοντέλο εσωτερικής καύσης έχει τον ίδιο διτούρμπινο V6 3.0 λίτρων με τη Maserati MC20 με 620 ίππους. Εν τω μεταξύ, η ηλεκτρική έκδοση λέγεται θα αποδίδει 761 ίππους, αλλά θα ζυγίζει και 600 κιλά επιπλέον. Έχει διαρρεύσει η φήμη ότι η ηλεκτρική Stradale αγγίζει τα 2.100 κιλά, τη στιγμή που η θερμική θα κρατηθεί στα 1.500. Κι οι δύο εκδόσεις φλερτάρουν έντονα με τον αριθμό 33, αφού έχουν τελική ταχύτητα 333 χλμ/ώρα, επιτάχυνση στα 100 σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα κι επιβράδυνση από τα 100 σε λιγότερα από 33 μέτρα.
Μη σας ανοίγει η όρεξη πάντως. Η σύγχρονη 33 Stradale ξεπούλησε όλη την (έτσι κι αλλιώς περιορισμένη) παραγωγή της εντός εβδομάδων μετά το Ιταλικό Grand Prix στη Monza στις 11 Σεπτεμβρίου του 2022, όταν οι υποψήφιοι αγοραστές κλήθηκαν να ρίξουν μια πρώτη ματιά πίσω από κλειστές κουρτίνες.