ABT: 1.000 ίπποι για τα Audi RS6 / RS7 αλλά με κόστος 205.000 €

Λατρεύουμε τα δημιουργήματα της ABT και το πιο πρόσφατο αγγίζει τα όρια της τρέλας: 1.000 ίπποι από τον τετράλιτρο V8 των RS6 / RS7, αλλά με πανάκριβο αντίτιμο. Η ροπή ανέρχεται σε 1.150 Nm, αλλά τα 205 χιλιάρικα τσούζουν (χωρίς να συμπεριλαμβάνεται το κόστος του αυτοκινήτου). Η πλήρης ισχύς επιτυγχάνεται με καύσιμο 102 οκτανίων, ενώ με 98άρα βενζίνη η απόδοση πέφτει στους 940 ίππους και τα 1.050 Nm. Μην περιμένετε βέβαια τέτοια νούμερα με εργοστασιακά σωθικά. Η ABT ενσωματώνει σφυρήλατα έμβολα, ενισχυμένες μπιέλες, μεγαλύτερα turbo, εισαγωγή από ανθρακονήματα, μεγαλύτερα intercooler, πρόσθετα ψυγεία λαδιού και κυρίως: σύστημα έγχυσης αιθανόλης (IWI). Το ρεζερβουάρ της έχει χωρητικότητα 15 λίτρα, βρίσκεται στο πορτ-μπαγκάζ και γεμίζει από το καπάκι που βάζετε βενζίνη.

Η ABT υπολογίζει ότι πρέπει να αρκεί για 3.000 χιλιόμετρα χρήσης, αν και προφανώς αυτό έγκειται πολύ στο πόσο το πατάτε. Οι κάτοχοι θα ενημερώνονται για το πόση αιθανόλη υπάρχει στο ντεπόζιτο από την εφαρμογή myABT και θα την παραγγέλνουν κατευθείαν από τον γερμανικό οίκο. Για να ξεκλειδώσετε τα οφέλη της, πρέπει να επιλέξετε το RS drive mode και να κρατήσετε το κουμπί πατημένο προς τα κάτω για ένα δευτερόλεπτο. Έχοντας δοκιμάσει το εργοστασιακό RS 7 των 600 ίππων και 800 Nm ροπής, μπορούμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι είναι ήδη πολύ γρήγορο με 3.6″ για το 0-100, αλλά η δύναμη δεν είναι ποτέ αρκετή. Έτσι κι αλλιώς, με τόσο αποτελεσματική τετρακίνηση, το πλαίσιο μπορεί να σηκώσει ακόμα περισσότερη ισχύ. 1.000 ίππους όμως; Την ισχύ που είχε η Bugatti Veyron όταν σόκαρε τον πλανήτη; Χμ! Τέλος πάντων, αν ήμασταν κάτοχοι, πιο πολύ θα προβληματιζόμασταν για τα χρήματα της μετατροπής.

Περισσότερα Άρθρα