Model S Plaid Convertible: περιμένοντας πότε θα έρθει το Roadster
Θέλετε να συνδυάσετε αδιανόητες ηλεκτρικές επιδόσεις με ξεσκέπαστη οροφή; Καλώς ή κακώς, οι επιλογές σας είναι μόνο το παλιό Tesla Roadster, μιας και το καινούριο πάει από αναβολή σε αναβολή και δεν ξέρουμε πότε θα είναι τελικά διαθέσιμο προς πώληση.
Η Lotus Elise και το Tesla Roadster αναμετρώνται στην πίστα (video)
Αν θέλετε κάτι πιο μοντέρνο από το πρώτο μοντέλο που παρουσίασε η Tesla, μπορείτε να αγοράσετε ένα Model 3 και να ξηλώσετε οροφή και κολόνες, σαν αυτό που έφτιαξαν κάτι μουρλοκομεία Αμερικάνοι. Αν όμως επιθυμείτε το όχημά σας να είναι πιο πολυτελές και λιγότερο ξηλωμένο, η απάντηση είναι το Model S Plaid Convertible της Newport Convertible Engineering. Είχαμε δημοσιεύσει παλιότερα την απόπειρά της να ξεσκεπάσουν ένα Tesla Model 3, αλλά η οροφή δεν τελείωνε αρμονικά στο πίσω μέρος του αμερικάνικου ηλεκτρικού.
Τώρα όμως το αισθητικό αποτέλεσμα είναι σαφώς πιο όμορφο. Η μετατροπή προφανώς αφήνει ανέπαφες τις μπροστινές και τις μεσαίες κολόνες, με τις τελευταίες να συνδέονται μέσω μιας οριζόντιας εγκάρσιας μπάρας, βελτιώνοντας την ακαμψία και την ασφάλεια σε περίπτωση ανατροπής. Το κάλυμμα της οροφής δυσκολεύει λίγο την είσοδο στο πίσω κάθισμα αλλά μπρος στα κάλλη της ξεσκέπαστης βόλτας, χαλάλι η θυσία. Και τι γίνεται με τη στεγανότητα; Ένα βίντεο στη σελίδα του κατασκευαστή προσπαθεί να διαλύσει τις ανησυχίες των πελατών.
Πόσο κοστίζει όμως η μετατροπή; Η NCE δεν ανακοινώνει, αλλά χρόνια πριν κοστολογούσε την αντίστοιχη εργασία για το Model 3 στα 30.000 $, συν άλλα 10.000 $ για την ηλεκτρική οροφή. Τα πιο φθηνά Model κοστίζουν γύρω στα 20 χιλιάρικα, αλλά αν θέλετε πραγματικά να πλησιάσετε τις επιδόσεις που θα προσφέρει το νέο Roadster, τότε θα πρέπει να στείλετε για πετσόκομα το Model S Plaid των 1.020 ίππων. Με 2.1 δευτερόλεπτα για το 0-100 και 4.4″ για το 0-160, δύσκολα θα βρείτε κάποιο ξεσκέπαστο μοντέλο που να μπορεί να το κοντράρει.