Ποια παραλλαγή της Lamborghini Aventador είναι η πιο γρήγορη;
Έχει περάσει περισσότερο από μια δεκαετία από τότε που πρωτοκυκλοφόρησε η Lamborghini Aventador και για να την αποχαιρετήσει εν πλήρει δόξα, το CarWow διοργάνωσε πρόσφατα έναν επικό αγώνα dragster μεταξύ όλων των κύριων παραλλαγών που παρουσιάστηκαν όλα αυτά τα χρόνια.
Το πρώτο από τα μοντέλα που περιλαμβάνονται στον αγώνα είναι η αυθεντική Aventador, που κινείται από έναν ατμοσφαιρικό V12 6.5 λίτρων που αποδίδει 700 ίππους και 690 Nm ροπής. Ενώ είναι πάνω από 10 ετών, εξακολουθεί να είναι ένα αυτοκίνητο αξιοσημείωτων επιδόσεων και να στρέφει τα κεφάλια περισσότερο από οτιδήποτε άλλο στον δρόμο.
Το δεύτερο αυτοκίνητο που έφερε μαζί του το CarWow ήταν μια Aventador SV. Έκανε το ντεμπούτο της το 2015 ως η σκληροπυρηνική παραλλαγή του υπεραυτοκίνητου με τον κινητήρα στο κέντρο κι εκτός από ορισμένες αεροδυναμικές αναβαθμίσεις, έχει ελαφρώς περισσότερο γρύλισμα με 750 ίππους, ενώ ζυγίζει επίσης 50 κιλά λιγότερο.
Ακολουθεί η Aventador S που παρουσιάστηκε ως facelift για το ιταλικό supercar. Από τον V12 της αποδίδει 740 ίππους, ενώ οι τελευταίες εκδόσεις είναι μια Aventador SVJ με 770 ίππους και 731 Nm κι η ολοκαίνουργια Aventador Ultimae με 780 ίππους κι επίσης 731 Nm.
Πριν ξεκινήσουν οι αγώνες, όμως, υπήρχε ένα θέμα. Η Ultimae που έφερε μαζί είχε διανύσει ελάχιστα χιλιόμετρα (λιγότερα από 200) κι ως εκ τούτου, το launch control δεν μπορούσε να ενεργοποιηθεί. Κατά συνέπεια, δε συμμετείχε στις δοκιμές.
Στον πρώτο αγώνα, ο οδηγός της Aventador SV έκανε την καλύτερη εκκίνηση και πήρε τη νίκη. Τα πράγματα ήταν πιο ομοιόμορφα στον δεύτερο αγώνα με την Aventador S και την SVJ να εκτοξεύονται αμφότερες πολύ καλά, αφήνοντας στους άλλους τη σκόνη τους.
Στον τρίτο και τελευταίο αγώνα, η SV σημείωσε την καλύτερη εκκίνηση, αλλά αυτή κι η S κι η SVJ πέρασαν τη γραμμή τερματισμού σε ακριβώς 10.8″. Ωστόσο, ήταν η S που τερμάτισε ελάχιστα μπροστά από τις αδελφές της.