Αγωνιστική Alfa Romeo GTV του 1971 τιμάται 350.000$ (324.000€)
Δύο κατηγορίες οχημάτων στην Ιστορία του αυτοκινήτου είναι πιθανώς οι πιο ρομαντικές κι εξιδανικευμένες από οποιαδήποτε άλλη: τα ιταλικά μοντέλα και τα κλασικά αγωνιστικά. Όταν λοιπόν συνδυάζονται μαζί στο ίδιο τετράτροχο, τότε αγγίζουμε την τελειότητα: perfetto! Την οποία όμως καλείστε να πληρώσετε αρκετά ακριβά, 350.000 δολάρια στην προκειμένη περίπτωση, τη στιγμή μάλιστα που δεν μπορεί να κυκλοφορήσει σε δημόσιο δρόμο. Δεν πρόκειται προφανώς για κάποια τυχαία GTV 1750 αλλά για ένα αυτοκίνητο που παραδόθηκε καινούριο στην αγωνιστική ομάδα του Horst Kwech στο Illinois των ΗΠΑ κι ετοιμάστηκε για το Πρωτάθλημα Trans-Am Two Five Challenge της ίδιας χρονιάς.
Με τον Kwech στο τιμόνι, το αυτοκίνητο κέρδισε στο ντεμπούτο του και θα είχε κατακτήσει τον τίτλο, αν δεν είχε αποκλειστεί για παραβίαση χωρητικότητας καυσίμου. Ο Kwech κι η Wetson Racing επέστρεψαν για τη σειρά Two Five του 1972, κατά την οποία σημείωσε πέντε τερματισμούς στην πρώτη πεντάδα. Στη συνέχεια πουλήθηκε στον επόμενο ιδιοκτήτη, ο οποίος συμμετείχε σε διάφορες αγωνιστικές εκδηλώσεις (SCCA, AROSC, IMSA) κατά τη διάρκεια της δεκαετίας. Το αυτοκίνητο ανακαινίστηκε στα μέσα των 1990s’ από τον ειδικό στην ιταλική μάρκα Roman Tucker και στη συνέχεια κέρδισε την κατηγορία του στο Amelia Island Concours d’Elegance το 2008.
Στον σημερινό ιδιοκτήτη πουλήθηκε πριν από 10 χρόνια. Φινιρισμένο σε πορτοκαλί χρώμα με μπλε αυτοκόλλητα και το Νο. 3 σε πόρτες και καπό, το αυτοκίνητο κινείται από έναν τετρακύλινδρο σε σειρά 2.0 λίτρων και τροφοδοτείται με καύσιμο μέσω των διπλών καρμπιρατέρ Weber 45. Ο πρόσθετος εξοπλισμός περιλαμβάνει τροποποιημένο χειροκίνητο κιβώτιο πέντε ταχυτήτων, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Koni, αεριζόμενα δισκόφρενα με κατανεμητή στο πιλοτήριο, ζάντες 15″ της Minilite με Hoosier ελαστικά (205/50 μπροστά και 225/50 πίσω), αγωνιστικό ντεπόζιτο, roll cage, μπάκετ κάθισμα της Racemark και ζώνη πέντε σημείων.