Alfa 156 Coloni S1: κεντρομήχανη με 500 ίππους και 0-100 σε 2″
Το αυτοκίνητο εξελίχθηκε από τον Enzo Coloni, του οποίου η ομάδα F1 συμμετείχε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα από το 1987 έως το 1991. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η ομάδα κατάφερε να πιάσει το όριο του χρόνου σε 14 από τους 82 αγώνες που επιχείρησε να λάβει μέρος και σε κανέναν δεν κατάφερε να βαθμολογηθεί. Στο ιταλικό πρωτάθλημα Formula 3 είχε πολύ καλύτερη συγκομιδή, με τις Coloni Racing Alfa Romeo να κερδίζουν το 1982, το 1983, το 1984 και το 1986.
Ο Enzo Coloni δημιούργησε την Alfa Romeo 156 ως λειτουργικό πρωτότυπο με τις προδιαγραφές της FIA Group E. Με σωληνωτό πλαίσιο κι αμάξωμα από ανθρακονήματα, ο V6 κινητήρας των 3.0 λίτρων είναι τοποθετημένος κατά μήκος στο κέντρο, ακριβώς στην πλάτη του οδηγού κι αποδίδει έως και 500 ίππους. Όταν βλέπεις το αφαιρούμενο πίσω καπό, δεν μπορείς να μη σκεφτείς τη Ferrari F40.
Άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων, σύστημα πέδησης της Brembo, ζάντες μαγνησίου 18×9.5 ιντσών μπροστά και 18×11.5 πίσω και σύστημα ανάρτησης που εξελίχθηκε από τη συνεργασία της Coloni με την Eibach . Το συνολικό κόστος άγγιζε τα 600.000 €.
Ο οδηγός κάθεται στο κέντρο του αυτοκινήτου, κάτι που θυμίζει τη McLaren F1, αλλά χωρίς την επιλογή να προσφέρει σε άλλους δύο επιβάτες τη βόλτα της ζωής τους. Και σίγουρα θα τους έμενε αξέχαστη, γιατί η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 2″! Σε επιπλέον 7″, το ταχύμετρο θα σημαδεύει τα 200. Η τελική ταχύτητα έφτανε τα 340 χλμ/ώρα! Περιέργως, το αυτοκίνητο διαφημίζεται ως «αριστερότιμο», αλλά αυτό πιθανότατα οφείλεται στην τρέχουσα φύλαξή του σε μια αποθήκη στην Ολλανδία. Μπορεί να γίνει δικό σας για 300.000 €!