Η Alfa Romeo P7 είναι ένα hypercar που καταναλώνει υδρογόνο
Η εισαγωγή της κατηγορίας Hypercar στο Le Mans προσέλκυσε έναν αξιοσημείωτο αριθμό αυτοκινητοβιομηχανιών πίσω στον κόσμο των αγώνων πρωτοτύπων. Παρά το αγωνιστικό της παρελθόν, η Alfa Romeo δεν ήταν ανάμεσά τους κι αυτό είναι κρίμα, ειδικά όταν σχεδιαστές όπως ο Daniel Kemnitz μάς δείχνουν πόσο όμορφο θα μπορούσε να είναι ένα ιταλικό αγωνιστικό. Ο Kemnitz, ένας ταλαντούχος σχεδιαστής που κατάγεται από την Κοπεγχάγη της Δανίας, μοιράστηκε μαζί με το Carscoops την Alfa Romeo P7, η οποία ξεκίνησε ως πτυχιακή εργασία κατά τη διάρκεια των σπουδών του στο IED (Istituto Europeo di Design) του Τορίνο. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Alfa Romeo κι η Stellantis δεν εμπλέκονται με κανένα τρόπο στο όλο project. Με τους αγώνες να είναι βαθιά ριζωμένοι στην κληρονομιά της μάρκας, προσπάθησε να οραματιστεί πώς θα μετουσιωνόταν στο σήμερα ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο με το ένδοξο παρελθόν της Alfa Romeo.
Η σχεδίαση του hypercar είναι αναμφισβήτητα επηρεασμένη από τα κλασικά μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας, ιδιαίτερα την 33 Stradale. Το κομψό και ρέον αμάξωμα συμβάλλει σε μια συνολική εμφάνιση που είναι τόσο απλή κι απέριττη, αλλά και παραπλανητικά περίπλοκη. «Η φιλοσοφία μου για την αποτύπωση της ουσίας των κλασικών σχεδιαστικών αξιών της Alfa Romeo ήταν η παρακάτω τριπλέτα», είπε ο Kemnitz. «Πρώτον, μεγάλοι όγκοι με ρέουσες γραμμές κι αδιάκοπες επιφάνειες. Δεύτερον, επιφάνειες που επικοινωνούν ξεκάθαρα τον σκοπό τους. Τρίτον, λίγες βασικές λεπτομέρειες που μπορούν να αναδειχθούν σωστά χωρίς να χρειάζεται να παλέψουν να κερδίσουν την προσοχή μας».
Μπορούμε να παρατηρήσουμε τις διαφορές μεταξύ των αρχικών σκίτσων και του τελικού αποτελέσματος όσον αφορά τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες. Η πρώιμη σχεδίαση διαθέτει φώτα ομίχλης που ενσωματώνουν το απλοποιημένο λογότυπο Quadrifoglio, ενώ το τελικό προϊόν επιλέγει ένα πιο απλό μπροστινό μέρος χωρίς αυτά τα στοιχεία. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με την πίσω αεροτομή και το κάλυμμα του κινητήρα. Για να ενσωματώσει τη σύγχρονη τεχνολογία, ο Kemnitz οραματίζεται το δημιούργημά του να τροφοδοτείται από υδρογόνο. Η τεχνολογία είναι περιβαλλοντικά ευαίσθητη, ενώ αντικατοπτρίζει επίσης το πάθος του για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Αν κι η P7 δε σχετίζεται σε καμία περίπτωση με τον εσωτερικό σχεδιασμό προϊόντων της Alfa Romeo, δεν μπορούμε παρά να ευχηθούμε η αυτοκινητοβιομηχανία να παρουσιάσει ένα τόσο κλασικά όμορφο αγωνιστικό αυτοκίνητο στις πίστες αγώνων του πλανήτη.