Αγγελία που χαζεύουμε αυτή την εβδομάδα #12
Το υγραεριάτο Focus RS ναυάγησε, έπρεπε να το καταλάβετε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, από τη στιγμή που κόστιζε τα μισά από το δεύτερο φθηνότερο του car.gr πανελληνίως. Πάλι σε αναζήτηση λοιπόν και μιας και τα χρήματα δεν επαρκούν για RS, βάζουμε πλώρη για ST. 170 ίπποι, δεν είναι δα και τόσο λιγότεροι από τους 215, αφήστε που το 6άρι κιβώτιο ίσως γεφυρώνει το χάσμα των 45 ίππων σε σχέση με το 5άρι του RS. H διαφορά όμως είναι στη ροπή: 196 vs 310 Nm!
Ραγίζει καρδιές η εξομολόγηση Έλληνα κάγκουρα!
Αν ST, τότε να βρούμε κάτι γουστόζικο. Και πράγματι, η αγορά των Ιωαννίνων έχει το ST των ονείρων σας. Βγήκε από τη γραμμή παραγωγής ως ένα ακόμα τρίθυρο γκρι Focus, αλλά σύντομα απέκτησε ασημί διχρωμία. Μαρσπιέ, μπροστινό σπόιλερ, πίσω προφυλακτήρας, τα πλαστικά προστατευτικά στις πόρτες, το περίγραμμα των φώτων, όλα βάφθηκαν ασημί για να προσδώσουν χαρακτήρα. Όχι άλλο ένα ξενέρωτο εργοστασιακό Focus, βροντοφωνάζει. Σα να μην αρκούσαν τα παραπάνω, μια τεράστια πίσω φτερούγα και μια εισαγωγή αέρα στο καπό (όλα σε ασημί) συμπληρώνουν την εικόνα. Περιέργως, οι ζάντες και το εργοστασιακό ύψος από το έδαφος δεν έχουν διαφοροποιηθεί, ενώ αυτά είναι τα πρώτα που τροποποιούνται από τους λάτρεις του καγκουρεύειν. Η μοναδική φωτογραφία του εσωτερικού δείχνει μόνο τα καθίσματα και την εσωτερική επένδυση της πόρτας του οδηγού και δεν αποκαλύπτει κάποια αλλαγή. Να είναι άραγε όλη η καμπίνα ανθρώπινη; Μόνο ένας τρόπος υπάρχει για να μάθετε: να δείτε από κοντά το “Turnier” ST.