Αγγελία που χαζεύουμε αυτή την εβδομάδα #21

Ας πούμε ότι το όνειρό σας ήταν να αγοράσετε ένα Fisker Karma, αλλά πού να βρείτε τα χρήματα; Και ποιος θα το συντηρούσε στην Ελλάδα; Δύσκολα τα πράγματα. Οπότε, τι πιο λογικό από το να μετατρέψετε το ήδη υπάρχον αυτοκίνητό σας σε κάτι που να θυμίζει το ριζοσπαστικό μοντέλο; Ένας χειροποίητος προφυλακτήρας κι έχουμε ήδη επιτύχει μεγάλη ομοιότητα στο μπροστινό μέρος.

είναι που είναι απλησίαστα, είναι και χαμηλά, μακριά! Θα μείνω με το τζιπάκι μου και θα πάω στον Λεωνίδα παρακάτω, που φτιάχνει πλαστικές βαρκούλες και θα με σενιάρει

 

Κι αν κάποιος τολμήσει να ψελλίσει ότι το Karma ήταν ένα από τα πρώτα plug-in hybrid κι ότι έχει πολύ χαμηλό κόστος κίνησης, σηκώνετε το πορτ-μπαγκάζ και του δείχνετε τον θερμοσίφ… εεε, την μπουκάλα του υγραερίου στον χώρο αποσκευών.

Πέρα από τα ιδιαίτερα γούστα του συγκεκριμένου ιδιοκτήτη, η πρώτη γενιά της Χ3 ήταν ένα πολύ αξιόλογο μοντέλο. Με σπορτίφ συμπεριφορά στον δρόμο, απολαυστικό κινητήρα με ευχάριστη χροιά και τετρακίνηση για πρόσφυση σε όλες τις επιφάνειες, θα πρέπει πρώτα να σιγουρευτείτε ότι σας καλύπτουν οι χώροι. Ποτέ δεν ήταν το δυνατό της σημείο, ιδιαίτερα τώρα με το καζανάκ… εεε, την μπουκάλα του υγραερίου εκεί πίσω. Και βέβαια, μην ξεχνάμε και τα 840 ευρώ τέλη κυκλοφορίας, ο Δεκέμβριος είναι δύσκολος μήνας για τα μεγάλα κυβικά.

Είναι απορίας άξιον γιατί τα διανυθέντα χιλιόμετρα είναι τόσο λίγα, μόλις 112.900. Εικάζουμε ότι η συγκεκριμένη Χ3 έχει περάσει κάμποσα χρόνια χωρίς πινακίδες για να γλιτώσει τα υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας και τον φόρο πολυτελείας, που ίσχυε για την πρώτη δεκαετία, μέχρι το 2015 στην περίπτωσή της. Ο προφυλακτήρας πάντως δε θα πρέπει να σας τρομάζει. Με τα τερατουργήματα που βλέπουμε τώρα από τη BMW, μάλλον θα τον χαρακτηρίζαμε πιο χαριτωμένο από πολλά σημερινά της μοντέλα.

Περισσότερα Άρθρα