Αγγελία που χαζεύουμε αυτή την εβδομάδα #65
Όταν ήμαστε μικροί, η τυπική ευχή των βενζινοκέφαλων ήταν να παντρευτούν κόρη βενζινά. Για τους περισσότερους από εμάς, η ευχή δεν πραγματοποιήθηκε αλλά φαίνεται ότι κάποιος από τη Χαλκίδα στάθηκε πιο τυχερός. Δεν εξηγείται αλλιώς ότι αγόρασε RX-8 και το φόρτωσε στα χιλιόμετρα. Όταν λέμε φόρτωσε, μιλάμε για νούμερα που αντιστοιχούν σε πωλητή με μικρό diesel που γυρνάει την Ελλάδα, όχι στο όχημα που έμεινε διάσημο για την ακόρεστη όρεξή του για βενζίνα. Ο Ορέστης Μακρής με ρόδες ήταν το άτιμο…
Όπως μπορείτε να ξεχωρίσετε αχνά και στη φωτογραφία, το όμορφο ιαπωνικό coupe έχει διανύσει σχεδόν 350.000 χιλιόμετρα! Με μία μέση κατανάλωση στα 15 λίτρα, αυτό αντιστοιχεί σε περισσότερα από 50.000 λίτρα! Με σημερινές τιμές καυσίμων, το κοστολόγιο μόνο για τα καύσιμα θα έφτανε τα 100.000 ευρώ, αν και προφανώς το 8άρι κινήθηκε και σε εποχές με πολύ χαμηλότερη τιμή τής 95άρας. Πάντως, το συνολικό κόστος χρήσης δεν πρέπει να απέχει και πολύ από το παραπάνω νούμερο, γιατί όσα γλίτωσε ο ιδιοκτήτης από τη φθηνότερη τιμή στο πρατήριο, θα τα πλήρωσε σε μηχανικούς. Αν υπολογίσουμε ότι δύσκολα ο Renesis αντέχει πολύ παραπάνω από 100.000 χιλιόμετρα, το συγκεκριμένο 8άρι θα πρέπει να έχει κάνει τουλάχιστον δύο μεγάλες επισκευές κινητήρα για να συνεχίσει να γράφει χιλιόμετρα με το κιλό. Και βέβαια, να μην ξεχνάμε και τα άπειρα λίτρα λαδιού που θα συμπληρώθηκαν ανά δύο γεμίσματα, όπως συμβούλευε η Mazda τους κατόχους.
Υπάρχει όμως μία λεπτομέρεια: η αγγελία αναγράφει ότι η ιπποδύναμη είναι 150 ίπποι, πολύ χαμηλότερα ακόμα κι από την έκδοση Challenge των 192 ίππων που ήταν η πιο αδύναμη της γκάμας. Μήπως έχει φορεθεί κάποιο άλλο μοτέρ, ώστε να περιοριστεί το κόστος καυσίμου και να βελτιωθεί η αξιοπιστία του κινητήρα; Μόνο ένα τηλεφώνημα θα μας διαφωτίσει!