Audi RS3R από την MTM: RS7 killer με 653 ίππους και 0-100 σε 3.2″
O βελτιωτής πίσω από αυτό το RS3 είναι η MTM και σίγουρα θα την έχετε ξανακούσει, καθώς έχει απογειώσει πολλά υπέροχα μοντέλα της Audi Sport όλα αυτά τα χρόνια. Κάποτε μάλιστα είχε στριμώξει δύο κινητήρες σε ένα TT, κάτι αντίστοιχο με το Scirocco bi-motor. Σε αυτή την περίπτωση, ασχολήθηκε με τον εργοστασιακό πεντακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 2.5 λίτρων των 400 ίππων, αλλά και τις μονάδες ελέγχου του κιβωτίου ταχυτήτων για να αυξήσει με ασφάλεια την ιπποδύναμη και τη ροπή σε όλο το εύρος στροφών χωρίς προβλήματα αξιοπιστίας από μοτέρ και μετάδοση.
Πλέον δε λέγεται RS3 αλλά RS3R κι αποδίδει 653 ίππους και 750 Nm ροπής (από 500 Nm). Σκεφτείτε ότι τα εξωφρενικά αυτά νούμερα αντιστοιχούν σε ένα μοντέλο δύο κατηγορίες κάτω (άρα και σημαντικά ελαφρύτερο) από το θηριώδες RS7 που δοκιμάσαμε πέρσι, που με 600 ίππους, σε καμία περίπτωση δεν ήταν αργό. Το RS3R είναι μάλιστα ισχυρότερο κι από τη βελτιωμένη έκδοση RS7 Sportback Performance των 630 ίππων, που παρουσιάστηκε στα τέλη του 2022. Πώς μεταφράζονται όλα αυτά σε επιδόσεις; Μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 3.2 δευτερόλεπτα, ενώ το 0-200 ολοκληρώνεται σε 9.44″. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 300 χλμ/ώρα.
Η γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί μόνο να είναι αλλά πρέπει και να φαίνεται τίμια. Έτσι λοιπόν, το RS3R φοράει ζάντες MTM Bimoto 20 ιντσών με χρυσό φινίρισμα, μπροστινό σπόιλερ, πίσω διαχύτη και μπροστινές εισαγωγές αέρα από ανθρακονήματα, γραφικά MTM και νέα ανάρτηση της KW που μειώνει σημαντικά την απόσταση από το έδαφος κι υπόσχεται αυξημένο έλεγχο του αμαξώματος. Η MTM έχει επίσης εξελίξει μια δική της εξάτμιση με μεταλλικούς καταλύτες κι υπόσχεται πιο δυνατά σκάσματα εξάτμισης. Είπαμε, αν είσαι RS7 killer, δεν αρκεί να είσαι ταχύτερος αλλά κι εξίσου εύηχος.
Δυστυχώς, οι αναβαθμίσεις δεν είναι φθηνές. Στη Γερμανία, ολόκληρο το πακέτο κοστίζει 27.070 € και θα χρεωθείτε επιπλέον 8.896 € ως εργατικά τοποθέτησης. Σχεδόν 36 χιλιάρικα λοιπόν.