BMW: αποκαλύπτει τρεις καλά κρυμμένες CSL που ξελογιάζουν

Η BMW αποφάσισε να ανοίξει τα μυστικά γκαράζ της και να αποκαλύψει μερικά από τα πρωτότυπα που χρησιμοποιήθηκαν για να αποφασιστεί ποια μοντέλα θα άξιζαν να αποκτήσουν το όνομα CSL.

Στο πρώτο επεισόδιο της σειράς, που κινηματογραφήθηκε από το συνεργείο βίντεο της BMW M, ο Hans Rahn, Επικεφαλής Πρωτοτύπων, μας δίνει μια σύνοψη τριών πολύ ιδιαίτερων και μοναδικών πρωτότυπων CSL.

Η πρώτη είναι μια πρωτότυποη E46 M3 CSL που είναι σχεδόν πανομοιότυπη με το αυτοκίνητο παραγωγής. Μια επιπλέον εισαγωγή αέρα στο μπροστινό μέρος προειδοποιεί τους λάτρεις της BMW για το γεγονός ότι κάτι ιδιαίτερο κρύβεται κάτω από το καπό. Πράγματι, το αυτοκίνητο επωφελείται από έναν V8 4.0 λίτρων που αποδίδει 430 ίππους, δηλαδή έχει 70 ίππους και δύο κυλίνδρους περισσότερους από τον κινητήρα παραγωγής.

Η δεύτερη υλοποίηση είναι μια πρωτότυπη E60 M5 CSL. Διέθετε το αδιαμφισβήτητο διαμάντι-κινητήρα V10 της BMW, αλλά υπερκυβισμένο στα 5.7 λίτρα (αντί για 5.0), με τον κόφτη ανεβασμένο στις 9.000 σαλ., κάνοντάς την να ακούγεται ακόμα περισσότερο σαν αγωνιστικό αυτοκίνητο. Η απόδοση έχει σκαρφαλώσει στους 630 ίππους, 123 ίππους περισσότερους από το εργοστασιακό μοντέλο, οι οποίοι διοχετεύονται στους πίσω τροχούς μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Μέτρα εξοικονόμησης βάρους, όπως η οροφή από ανθρακονήματα, τη βοήθησαν να γίνει μια πραγματική CSL, αν και ποτέ δε βρήκε τον δρόμο για την παραγωγή.

Το τρίτο πρωτότυπο είναι μια E63 M6 CSL που τροφοδοτείται επίσης από έναν V10, τον πεντάλιτρο απόδοσης 507 ίππων που φορούσε η εργοστασιακή Ε60 Μ5. Το πραγματικό της ατού ήταν τα έξυπνα αεροδυναμικά βοηθήματα. Είναι η πρώτη BMW που διαθέτει τους πλαϊνούς καθρέπτες Doppelsteg, καθώς κι ενεργή αεροτομή στο πίσω μέρος για να κρατά πραγματικά σταθερό το αυτοκίνητο σε υψηλές ταχύτητες.

Με πολλά ακόμα πρωτότυπα να πρόκειται να παρελάσουν από την οθόνη, συμπεριλαμβανομένης μιας F87 M2 CSL Prototype, αυτή είναι πραγματικά μια σειρά που κανείς λάτρης της βαυαρικής μάρκας (και των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων γενικότερα) δεν πρέπει να χάσει.

Περισσότερα Άρθρα