BMW E21 φοράει τον V10 της M5 και πωλείται όσο δύο Ε60 Μ5 !!!
Τι πιο συνηθισμένο για μια παλιά BMW από το να φοράει μοτέρ από κάποιο πιο γρήγορο μοντέλο; Βέβαια, ο V10 της Ε60 Μ5, με τα 507 ατμοσφαιρικά άλογα, ίσως παραείναι μπόλικος για μια γερασμένη Ε21. Θυμίζουμε ότι η συγκεκριμένη Σειρά 3 είναι το ακριβώς προηγούμενο μοντέλο από τη θρυλική Ε30, την πρώτη γενιά που υπήρχε έκδοση Μ3. Και μάλιστα, χάρη σε βελτιώσεις στην εισαγωγή και στην ECU, η αγγελία αναφέρει ότι η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί κατά 100 ίππους, σκαρφαλώνοντας πάνω από τους 600! Θα μας επιτρέψετε να αμφιβάλλουμε για το κατά πόσο δύο τέτοιες επεμβάσεις σε ατμοσφαιρικό κινητήρα μπορούν να αποδώσουν τέτοια αύξηση ισχύος.
Αυτό που είναι πραγματικά ενδιαφέρον, όμως, είναι ότι εκτός από τον κινητήρα, ο ιδιοκτήτης αυτού του αυτοκινήτου κατάφερε να προσαρμόσει και το εσωτερικό από την E60 M5. Αυτό περιλαμβάνει τα πάντα, από το ταμπλό, τον πίνακα οργάνων, μέχρι ολόκληρη την κεντρική κονσόλα (συμπεριλαμβανομένου του επιλογέα ταχυτήτων για το κιβώτιο ταχυτήτων SMG που αντικαταστάθηκε επίσης με τον κινητήρα). Αν εξαιρέσουμε το τελείωμα στην πόρτα του οδηγού που φαίνεται κομμένο, το ταμπλό της E60 ταιριάζει όμορφα στην Ε21 και την αναβαθμίζει. Αν και το τιμόνι είναι το εργοστασιακό της Ε60 που περιελάμβανε αερόσακο, λογικά δε θα έχει γίνει πλήρης εγκατάσταση αισθητήρων και δε θα είναι ενεργοποιημένος.
Η εξωτερική εμφάνιση έχει ζωηρέψει, με τονισμένα φτερά, διαφορετικό μπροστινό προφυλακτήρα, μια κακόγουστη αεροτομή πίσω και τέσσερις απολήξεις εξατμίσεων. Οι ζάντες της Μ5 δίνουν μια αίσθηση παπουτσωμένου γάτου στο όχημα, αλλά κάνουν όμορφη αντίθεση με το γκρι ματ αμάξωμα. Αν σας τρέχουν τα σάλια, η θηριώδης E21 διατίθεται προς πώληση στη Γερμανία στο Mobile.de με τιμή 49.000 €. Κι αν, όπως εμείς, αναρωτιέστε πόσο κοστίζει μια πραγματική E60 M5 στη Γερμανία, σας ενημερώνουμε ότι ξεκινούν από τα 20.000 € για τα αυτοκίνητα με πολλά χιλιόμετρα έως και 65.000 € για τα λιγότερο χρησιμοποιημένα μοντέλα με λιγότερα από 40.000 χιλιόμετρα.