Η BMW XM σε κίτρινο Sao Paolo: η αποθέωση της κακογουστιάς;
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η BMW XM είναι ένα αμφιλεγόμενο όχημα από πολλές απόψεις και κάνει τη μέχρι πρότινος ιδιαίτερη iX να δείχνει αρνάκι μπροστά της. Εκτός από το γεγονός ότι πρόκειται για ένα τεράστιο SUV, είναι πλέον το μόνο αυτόνομο μοντέλο M της BMW στη σημερινή γκάμα της γερμανικής εταιρίας κι η σχεδίασή της έχει διχάσει τους λάτρεις της αυτοκίνησης. Κι αν ένα σκούρο χρώμα μπορεί να κατευνάσει τις αντιδράσεις απέναντι σε ένα εκκεντρικό σχήμα, ένα πομπώδες χρώμα (όπως το λαμπερό κίτρινο Sao Paolo) τις εντείνει περαιτέρω.
Στην επιδεικτική σχεδίαση της XM ξεχωρίζουμε τους προβολείς που θυμίζουν μισόκλειστα μάτια, την πελώρια μάσκα, τα πίσω φώτα που νομίζεις ότι βγήκαν από Σειρά 1 που το παράκανε στο γυμναστήριο, τον πίσω προφυλακτήρα που είναι σα να φτιάχτηκε από LEGO αλλά και τις πολύπλευρες απολήξεις της εξάτμισης. Όλα τα παραπάνω χτυπούν ακόμα πιο έντονα στο μάτι εξαιτίας της τολμηρής κίτρινης απόχρωσης. Τούτου λεχθέντος, αξίζει να σημειωθεί ότι το Sao Paolo Yellow δε θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία μέχρι το επόμενο καλοκαίρι.
Γιατί όμως χρειάζεται ένα τόσο αμφιλεγόμενο μοντέλο στην γκάμα της BMW; Ο Διευθύνων Σύμβουλος της BMW M έχει δώσει μια πειστική απάντηση για την ύπαρξή του. Σε μια συνέντευξή του προ μηνών στο Autoblog, ο Frank van Meel παρομοίασε την XM με ένα επίσης super SUV: τη Lamborghini Urus.
Σίγουρα, η σχεδίαση της XM είναι λίγο πιο ανορθόδοξη από την Urus, αλλά και τα δύο είναι επιθετικά SUV επιδόσεων V8 με περισσότερους από 600 ίππους. Και όσο κι αν η Urus ξένισε αρχικά το παραδοσιακό κοινό της ιταλικής φίρμας που λατρεύει τα χαμηλά βροντόφωνα supercar της, είναι το μοντέλο της Lamborghini με τις περισσότερες πωλήσεις. Οπότε αν οι αγορές επιτάσσουν τέτοια οχήματα, οι εταιρίες θα κοιτάξουν το κέρδος τους και θα τα παράξουν. Μόνο ο χρόνος θα δείξει αν η ακραία προσέγγιση της BMW με την ΧΜ θα αποδειχθεί επικερδής ή όχι.