Η Brabham επιστρέφει με το BT62 του ενός εκατομμυρίου λιρών
Πέντε χρόνια έχουν περάσει από τότε που η Brabham Automotive παρουσίασε το καθαρά πιστάδικο BT62 στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood στη Μεγάλη Βρετανία. Διαθέτοντας έναν ισχυρό ατμοσφαιρικό V8, μια χούφτα υπεραυτοκίνητα παραδόθηκαν στους ιδιοκτήτες τους, συμπεριλαμβανομένου της έκδοσης δρόμου BT62R, αλλά η πανδημία έβαλε τέλος στα φιλόδοξα σχέδια. Τώρα, ο Αυστραλός κατασκευαστής θέλει να επιστρέψει στο προσκήνιο, σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη της David Brabham, που έχει τρέξει στη Formula 1 και κερδίσει στο Le Mans. «Ψάχνουμε την επανεκκίνηση», δήλωσε ο Brabham στο CarExpert.
Κάτι σας λέει το όνομά του, σωστά; Ο David ήταν πίσω από το τιμόνι της McLaren F1 GTR που κέρδισε (μεταξύ άλλων) το 1996 το Πρωτάθλημα Grand Touring Car All Japan. Ο πατέρας του, Jack Brabham, ήταν τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1. Η ταχύτητα λοιπόν ρέει στις φλέβες του κι αυτό αντανακλάτει στο BT62 που παρουσίασε η εταιρία το 2018. Σχεδιασμένο για να γράφει εντυπωσιακά γυρολόγια στις πίστες του πλανήτη, το BT62 χρησιμοποιεί έναν V8 5.4 λίτρων που αποδίδει 700 ίππους και 667 Nm ροπής. Με βάρος μόλις 972 κιλά, διαθέτει εντυπωσιακή αναλογία κιλών ανά ίππο, ενώ παράγει 1.200 κιλά downforce.
Φαίνεται ότι το όνομα Brabham έχει ακόμα πέραση στην πιάτσα, αφού κάθε BT62 κόστιζε ένα εκατομμύριο λίρες, αποκλειστικά για χρήση στην πίστα. Ένα πιο σκληροπυρηνικό BT62 Competition παρουσιάστηκε το 2019, ενώ ακολούθησε η έκδοση δρόμου BT62R το 2020 ως αντίπαλος της McLaren Senna. Χρησιμοποιούσε τον ίδιο V8 των 700 ίππων, αλλά με πιο αθόρυβη εξάτμιση και πιο πολυτελή καμπίνα.
Παραμένει μυστήριο αν η επανεκκίνηση στην οποία αναφέρθηκε 0 Brabham σημαίνει απλώς επανεκκίνηση της παραγωγής ή αναθεώρηση των προδιαγραφών του αυτοκινήτου. Δήλωσε στο CarExpert ότι όλα είναι ακόμα υπό συζήτηση κι «επομένως προτιμούμε να περιμένουμε μέχρι να διευθετηθούν οι λεπτομέρειες για να ανακοινώσουμε κάτι».
Θα ξέρουμε περισσότερα για την επιστροφή της Brabham τους επόμενους μήνες και θα σας κρατήσουμε ενήμερους. Άραγε θα ακολουθήσει μια έκδοση δρόμου, τόσο σκληροπυρηνική όπως το Nichols Cars N1A που δεν έχει καν υποβοήθηση στο τιμόνι κι ABS;
Nichols Cars N1A: 650 ατμοσφαιρικοί ίπποι σε 900 κιλά γοητείας!