Το Buggy επιστρέφει ως ηλεκτρικό με αυτονομία για εξερεύνηση
Ο Bruce Meyers, ο σχεδιαστής του αρχικού buggy, πούλησε την εταιρεία το 2020 πριν πεθάνει το 2021 σε ηλικία 94 ετών. Η εταιρία ανήκει πλέον στην Trousdale Ventures, με τον Philip Sarofim, ιδρυτή και Διευθύνοντα Σύμβουλο, να είναι λάτρης της αυτοκινητοβιομηχανίας. Τη νέα έκδοση σχεδίασε ο Freeman Thomas, γνωστός για τη σχεδιαστική του δουλειά σε εμβληματικά σύγχρονα μοντέλα όπως το Audi TT και το New Beetle.
Σε αντίθεση με το πρωτότυπο VW ID. Buggy, που έκανε πρεμιέρα το 2019 ως μια μοντέρνα επανερμηνεία του αρχικού, το Meyers Manx 2.0 παραμένει πιο κοντά στην παλιά συνταγή: διατηρεί ένα μονοκόμματο αμάξωμα με έντονα φτερά, στρογγυλούς προβολείς που προεξέχουν από το καπό, εκτεθειμένους τροχούς, αφαιρούμενη οροφή και προστατευτικές μεταλλικές μπάρες και στα δύο άκρα. Στο εσωτερικό βρίσκουμε ένα μονό όργανο στο ρετρό ταμπλό, τριάκτινο τιμόνι και δύο καθίσματα χωρίς προσκέφαλα.
Ο Sarofim δήλωσε στο TechCrunch ότι ενώ ήθελαν να διατηρήσουν το στιλ και το ακριβές αποτύπωμα του πρωτότυπου, κάθε μέρος του Meyers Manx 2.0 έχει ανασχεδιαστεί, με εξαίρεση τα περιβλήματα των προβολέων. Το μοντέλο δε σχετίζεται πλέον μηχανικά με το παλιό Beetle. Αντίθετα, βασίζεται σε μια μονοκόκ αλουμινένια πλατφόρμα που προέρχεται από έναν προμηθευτή που δεν έχει ακόμη κατονομαστεί. Ένα σετ ηλεκτροκινητήρων τοποθετημένων στο πίσω μέρος αποστέλλει έως και 205 ίππους και 325 Nm ροπής στους πίσω τροχούς. Υπάρχουν δύο διαφορετικά πακέτα μπαταριών ιόντων λιθίου με χωρητικότητα είτε 20 kWh για εμβέλεια 240 χιλιομέτρων είτε 40 kWh για αυτονομία 480.
Τα εκτιμώμενα στοιχεία για την ηλεκτρική αυτονομία ακούγονται αρκετά εντυπωσιακά για το μέγεθος της μπαταρίας, αλλά αυτό συμβαίνει επειδή το Meyers Manx 2.0 είναι αρκετά ελαφρύ. Πιο συγκεκριμένα, η έκδοση των 20 kWh ζυγίζει μόλις 680 κιλά ενώ η έκδοση των 40 kWh ζυγίζει 750 κιλά. Η τελευταία, που είναι και πιο ισχυρή, μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 4.5″.
Η Meyer Manx θα παράξει τις πρώτες 50 μονάδες του buggy το 2023, με την αρχική παρτίδα των ιδιοκτητών να συμμετέχει στην εξέλιξη, να επισημαίνει τυχόν σφάλματα και να λαμβάνει επιδιορθώσεις μέσω ενημερώσεων over-the-air. Η κανονική παραγωγή πρόκειται να ξεκινήσει το 2024 στις ΗΠΑ. Η τιμολόγηση θα ανακοινωθεί αργότερα, πιθανότατα στην εκδήλωση The Quail Motorsports Gathering όπου η εταιρία θα παρουσιάσει το πραγματικό πρωτότυπο του Meyer Manx 2.0 και θα αρχίσει να δέχεται προπαραγγελίες. Όπως αναφέρει το TechCrunch, αγοραστές θα είναι «οι πλούσιοι με πολλά σπίτια και πολλά αυτοκίνητα», καθιστώντας το τέλειο όχημα για το γκαράζ του εξοχικού σπιτιού. Η Meyer Manx εργάζεται επίσης πάνω σε άλλα οχήματα που πρόκειται να παρουσιαστούν τα επόμενα χρόνια.