H BYD καλεί τους Κινέζους να ενωθούν στην κατάκτηση της Δύσης

Μιλώντας πρόσφατα σε μια εκδήλωση για τον εορτασμό των πιο πρόσφατων επιτευγμάτων της κινέζικης εταιρίας, ο ιδρυτής και Πρόεδρος της BYD, Wang Chuanfu, παρουσίασε ένα βίντεο που αναφερόταν στους 12 μεγαλύτερους κινέζικους κατασκευαστές αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων των FAW Group, Xpeng, Nio και Li Auto. Στο βίντεο, ο αφηγητής σημείωνε ότι «οι ιστορίες μας είναι διαφορετικές μεταξύ τους, αλλά κινούνται προς την ίδια κατεύθυνση. Δεν υπάρχει διάκριση μεταξύ  του εσύ και του εγώ». Τελείωνε καλώντας τους Κινέζους κατασκευαστές αυτοκινήτων να «κατεδαφίσουν τις παραδοσιακές δυνάμεις της αυτοκίνησης και να κατακτήσουν τον πλανήτη».

«Πιστεύω ότι ήρθε η ώρα για τις κινεζικές μάρκες», είπε ο Wang Chuanfu. «Είμαστε μια παγκόσμια δύναμη με πληθυσμό 1.4 δισεκατομμύρια, η κινεζική αυτοκίνηση πρέπει να γίνει παγκόσμια», δήλωσε σε ελεύθερη μετάφραση.

Το Reuters σημειώνει ότι ορισμένοι ανταγωνιστές της BYD ανταποκρίθηκαν θετικά στο βίντεο. Γράφοντας στο Weibo, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nio, William Li δήλωσε: «Νιώθω περήφανος για την αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας! Πρέπει να μάθουμε από την επιτυχία της BYD».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Li Auto, Li Xiang, κινήθηκε στο ίδιο μήκος κύματος, γράφοντας «Χαιρετίζουμε την κίνηση της BYD! Ένα μεγάλο μπράβο σε κάθε συμμετέχοντα στη νέα ενεργειακή εποχή!».

Ωστόσο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Great Wall Motor, Wang Yuanli, δεν ανταποκρίθηκε τόσο θετικά στην κλήση της BYD. Ίσως θεωρεί (και σωστά) ότι οι μεγαλύτεροι ανταγωνιστές του είναι οι εγχώριοι κι όχι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές. «Σε μια τόσο κρίσιμη στιγμή, πώς μπορούν οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες να είναι μαζί;», έγραψε. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι ενώ παλιότερα οι εύποροι Κινέζοι στρέφονταν αποκλειστικά στις δυτικές μάρκες, ως ένδειξη πλουτισμού κι ανωτερότητας, πλέον εμπιστεύονται περισσότερο τους εγχώριους κατασκευαστές. Θεωρούν ότι οι τοπικές μάρκες είναι πιο ενδιαφέρουσες και κάνουν τα δυτικά αυτοκίνητα να φαίνονται ξεπερασμένα, χρόνια πίσω τόσο από άποψη σχεδίασης, όσο και τεχνολογίας. Η κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται ακόμα στα σπάργανα, αφού το 58% των κινεζικών εταιριών αυτοκινήτων είναι κάτω των 10 ετών, αλλά έχει απίστευτη δυναμική.

Περισσότερα Άρθρα