BYD Seal U Design (87 kWh)
Αναγνώστης μας παραλαμβάνει το νέο του απόκτημα και σπεύδει να μας μεταφέρει τις εντυπώσεις του. Τον ευχαριστούμε πολύ.
Απο την Τριτη ειμαι κατοχος ενος BYD Seal U Design (87 kWh). Προλαβα ενα απο τα τεσσερα αμαξια που ειχαν φερει για εκθεσιακα και για να μην ρισκαρω την επιδοτηση, πηρα ενα απο αυτα/ Θα προτιμουσα το μαυρο εσωτερικο, αλλα ειχαν ετοιμοπαραδοτο μονο το γκριζο-μπλε, που τελικα δεν ειναι ασχημο και αυτο.
Παρελαβα το αμαξι την Τριτη απο την αντιπροσωπεια, πηγα για μια πρωτη φορτιση στο Riverwest στον Κηφισο που ειχε εναν DC 25αρη της Chargespot, και Τεταρτη μεσημερι εφυγα για Ζακυνθο οπου μενω.
Θα πω μονο πρωτες εντυπωσεις γιατι το εχω μονο 3 μερες. Το αμαξι ειναι θηριο, για μενα τουλαχιστον, πολυ μεγαλο αμαξωμα κι εσωτερικα σε χωρους. Εχει ξεκαθαρα premium αισθηση, ολα τα υλικα ειναι ποιοτικα και σε αισθηση και σε συναρμολογηση, δεν ακους να τριζει τιποτα και ποτε. Παρα πολυ καλη ηχομονωση η καμπινα, οταν περιμεναμε να αποβιβαστουμε απο το πλοιο με ολο το θορυβο απο το καραβι και ολα τα γυρω αυτοκινητα που ειχαν παρει μπρος, εμεις με κλειστα παραθυρα λογω A/C δεν ακουγαμε τπτ.
Δεν ξερω ποσο καλιμπραρισμενη ειναι η μπαταρια κι οι καταναλωσεις που δειχνει μετα απο μια μονο φορτιση, αλλα ξεκινησαμε απο Αθηνα με 99% και φτασαμε στο καραβι στη Κυλληνη (300 χιλιομετρα ακριβως η αποσταση) στο 38%. Αυτο βγαζει λιγο κατω απο 18 kWh/ 100 km. Λογω στρωσιματος κι οδηγιων του κατασκευαστη, δεν πηγα ποτε πανω απο 120 km/h, ειχα συνεχεια το ACC μεταξυ 100 και 110 km/h. Ημασταν δυο ατομα χωρις πολλα πραγματα, A/C συνεχεια ανοιχτο κι αεριζομενα καθισματα επισης, εξω ειχε 38 βαθμους. Ο δρομος ειναι σχετικα ισιος για οποιον δεν ξερει την διαδρομη χωρις ανηφορες κατηφορες. Στην Κυλληνη, η Levante ferries δε μας ελεγξε για μπαταρια.
Η αισθηση του στην εθνικη ηταν απολαυστικη, το αμαξι με το ΑCC παρει κυριολεκτικα μονο του, γκαζι φρενο και τιμονι. Για 180 χλμ που ειναι πολυ καλος ο δρομος με διαγραμμιση και χωρις κινηση εκεινη την ωρα, εγω απλα ακουμπαγα το τιμονι για να ειμαι σε ετοιμοτητα (ειχε και αισθητηρα που μου ελεγε να το κανω), το αμαξι τα εκανε ολα μονο του. Μονο οταν ηθελα να προσπερασω καποιον η εβρισκα καποιο εμποδιο που δεν ηταν αμαξι (οπως κωνους εργων) αναλαμβανα την οδηγηση.
Ενας απο τους λογους που επελεξα αυτο το αμαξι ειναι οτι ειχε ολα αυτα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα ενσωματομενα σε ολες τις εκδοσεις. Για να ειμαι ειλικρινης, δεν περιμενα να εχουν τοσο καλη αποδοση, κρατουσα και μια πισινη για το επιπεδο εξελιξης κι ετοιμοτητας του καθε συστηματος απο την BYD, αλλα προς το παρον με εκπλήσσει θετικα σε ο,τι εχω δοκιμασει. Το τιμονι κι οι αναρτησεις εχουν απιστευτη αισθηση, οπως αρμοζει σε ενα μεγαλο SUV.
Εδω στη Ζακυνθο, στα 50 χλμ που εχω κανει, στα πηγαινε ελα για τη δουλεια δυο μερες, βγαζει 13,5 kWh/100 χλμ, σε δρομους επαρχιακους με 50-60 κι A/C. Αν επιβεβαιωθεί αυτο το σεναριο με το χρονο, θα υπερβει τις προσδοκιες μου αφου περιμενα με το βαρος τους αυτοκινητου να μην πεφτει κατω απο τα 15. Προλαβε να μου πεταχτει κι ενας πεζος που περναγε καθετα το δρομο με το πασο του και το αμαξι φρεναρε στιγμιαια, οποτε δοκιμασα και το emergency brake, το εχω ρυθμισει να αντιδραει νωρις, θα το βαλω ισως στο medium.
Καποια πραγματα σκορπια.
Τα ηχεια ειναι πολυ καλα και πολυ δυνατα, εχει 10 ηχεια στο συνολο.
Η ηλιοροφη που ανοιγει αυτοματα σε συνδυασμο με το επισης ηλεκτρικο σκιαστρο ειναι φανταστικά. Το ηλεκτρικο σκιαστρο ειναι μεγαλο συν για κλιματα οπως της Ελλαδας.
Το ηλεκτρικο καθισμα του οδηγου ρυθμιζεται σε οκτω κατευθυνσεις κι εχει πολυ καλη υποστηριξη στη μεση.
Η 15αρα οθονη ειναι πολυ καλη, πιο αμεση αποκριση απο ταμπελ των 1.0000€, οι 360 μοιρων καμερες εχουν φοβερη ποιοτητα και πολυ γρηγορη αποκριση. Το μενου του το βρισκω πολυ ευχρηστο, αφου το εμαθα σε ελαχιστο χρονο και το χειριζομουν στο ταξιδι με ανεση μια μερα μολις μετα την παραλαβη.
Το android auto συνδεεται ασυρματα μεσω bluetooth αμεσως μολις μπαινεις στο αμαξι σε δευτερολεπτα, χωρις προβληματα.
Και τα τρια καλωδια (φορτισης και V2L) περιλαμβανονται και φαινονται ποιοτικα.
Το αμαξι ερχεται με ελαστικα Michelin.
Κατα την διαρκεια του ταξιδιου, οσες φορες ελεγξα την θερμοκρασια της μπαταριας απο το App της BYD, παντα ηταν μεταξυ 30-32 βαθμ. Κελσιου. Δεν γνωριζω ποιο ειναι το ιδανικο, απλα το λεω.
Το μονο παραπονο που εχω μεχρι τωρα ειναι η ελλειψη frunk, ειδικα απο την στιγμη που υπαρχει απλετος ανεκμεταλλευτος χωρος μπροστα.
Αυτα για τωρα, οταν περασω τα 2.000 χλμ που θελει για στρωσιμο και μπορω να δοκιμασω και το γκαζι/ επιταχυνση, μαζι με ανανεωμενα στατιστικα για την καταναλωση, θα επανελθω.