Χρηματικές διαφορές, απίθανη η συμφωνία Audi και McLaren F1
Ο CEO του VW Group, Herbert Diess, ανακοίνωσε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα ότι τόσο η Audi, όσο και η Porsche θα εισέλθουν στη Formula 1. Η Porsche σκοπεύει να δημιουργήσει μια μακροπρόθεσμη συνεργασία με τη Red Bull κι η Audi φάνηκε πιθανό να προσπαθεί να εξαγοράσει τη McLaren.
Ωστόσο, φήμες νωρίτερα μέσα στο έτος υποδήλωναν ότι η Audi είχε ήδη απορριφθεί τουλάχιστον μία φορά από τη McLaren επειδή δεν κατάφερε να προσφέρει ανταγωνιστικές χρηματικές απολαβές και το Reuters αναφέρει ότι οι ίδιες διαφωνίες για τα χρήματα εμποδίζουν ξανά τις πρόσφατες συνομιλίες να καταλήξουν σε συμφωνία.
«Οι προσδοκίες για τις τιμές απέχουν πολύ μεταξύ τους», δήλωσε στο Reuters άτομο που γνωρίζει τα πράγματα. Η πηγή ισχυρίστηκε ότι δεν υπάρχουν υψηλές πιθανότητες για θετική συμφωνία, περιγράφοντας τις προοπτικές επιτυχίας της Audi ως «κοντά στο μηδέν».
Δεν υπάρχει καμία ένδειξη για την τιμή που έχει ορίσει η McLaren για να δώσει το πράσινο φως, αλλά γνωρίζουμε ότι η Audi είχε αυξήσει την προσφορά της για να πάρει μερίδιο στην ομάδα F1 της McLaren από 450 εκατομμύρια ευρώ στα 650 εκατομμύρια ευρώ.
Ο Herbert Diess παραδέχτηκε ότι οι προτάσεις του VW Group για την Audi και την Porsche να εισέλθουν στην F1 δεν είχαν λάβει καθολική έγκριση σε επίπεδο διοικητικού συμβουλίου, αλλά το σχέδιο τελικά πήρε το ΟΚ μετά από λεπτομερή ανάλυση που πρότεινε ότι η VW θα κερδίζει περισσότερα χρήματα με το να είναι μέρος της F1 παρά εκτός αυτής.
Τόσο η Porsche, όσο κι η Audi έχουν συγκεντρώσει τεράστιες ποσότητες τροπαίων μηχανοκίνητου αθλητισμού όλα αυτά τα χρόνια, συμμετέχοντας σε αγώνες πίστας και rally. Αλλά η Porsche αγωνίστηκε μόνο για λίγο στην F1 στα τέλη της δεκαετίας του 1950 και στις αρχές της δεκαετίας του 1960, και με πολύ μικρή επιτυχία. Και παρ’ όλο που η Audi (ως μέρος της Auto Union) ήταν πιο επιτυχημένη, πρέπει να επιστρέψετε στη δεκαετία του 1930 για να βρείτε στοιχεία αυτής της επιτυχίας.