Citroen Ami: πώς είναι στην οδήγηση το ηλεκτρικό των 5.500 €; (2)

Με έτρωγε η περιέργεια να το πάρω τεστ drive. Οπότε σήμερα το έκανα. Το παρακολουθώ στα sites σχεδόν 2 χρόνια ως τώρα, και πίστευα ότι θα έβρισκα κατι που να με κάνει να το θέλω μετά την δοκιμή. Δυστυχώς δεν βρέθηκε κάτι. Θα προσπαθήσω να είμαι επιεικής στην περιγραφή μου. Όταν ήσασταν μικροί, παίζατε με τους φίλους σας το παιχνίδι με το καρότσι του σουπερμάρκετ; Που μπαίνετε μέσα και σας σπρώχνουν στην άσφαλτο; Ακριβώς έτσι ενοιωθα. Είσαι σχεδόν ένα με τον δρόμο, οι ρόδες είναι πολυ μικρές, το όλο πλαίσιο παν-σκληρο, σαν καρότσι. Ένα λίγο πιο δυνατό φρενάρισμα, που εδώ και 25+ χρόνια έχουμε συνηθίσει να μας προστατεύει το αυτονόητο ABS, κι όμως κι αυτό λείπει και κάνεις τσουλήθρα. Το γκάζι κι η ροπή των ηλεκτρικών πουθενά. Η οροφή που δεν έχει κάλυμα, βασανιστική. Ακόμα και στον απογευματινό ήλιο του Μαΐου.

Η ποιότητα κατασκευής αστεία. Ο θόρυβος απο το μοτέρ απίστευτα υψηλός. Το τιμονι ασαφέστατο. Δυστυχώς, εφυγα απο το τεστ drive, όχι απλά πιστεύοντας ότι δεν θα πάρω κάτι τέτοιο τελικά. Αλλά θεωρώντας ότι ένα τέτοια όχημα, δεν έχει καν λόγο ύπαρξης. Φυσικά γνωρίζω ότι δεν το θεωρούμε αυτοκίνητο. Αλλά δεν είναι ούτε υποκατάστατο σκούτερ. Με ένα ποδήλατο των 300€, η βόλτα είναι πιο απολαυστική απο αυτό. Το κερασάκι στην τούρτα: η τιμή του αυξήθηκε απο τα 9.500€ στα 9.900€. Η άποψη του πωλητή: όπως ακριβαίνουν τα πάντα, έτσι ακρίβυνε κι αυτό. Μήπως να το αφήσουμε να ακριβύνει όσο θέλει; Αν δε το πάρουν και πολλοί, μπορεί να γίνει και συλλεκτικό. Κάθε φορά που θα το βλέπω στο δρόμο, εκεί που το κοίταζα με έκπληξη και θαυμασμό γιατί είναι ηλεκτρικό και χαριτωμένο, τώρα μάλλον θα το κοιτάζω με απορία, για το ποιον λόγο σκέφτηκε και το αγόρασε ο ιδιοκτήτης του.

 

(Αν θέλετε κι εσείς να παρουσιάσετε το καμάρι σας, στείλτε μας στην παρακάτω διεύθυνση: dimitrios.sampaziotis@cartalk.gr)

Περισσότερα Άρθρα