Corvette E-Ray:απομονώνεις την μπαταρία και λυσσάς στα burnout
Τροφοδοτούμενη από έναν ατμοσφαιρικό V8 6.2 λίτρων που στέλνει 502 ίππους στον πίσω άξονα κι έναν ηλεκτροκινητήρα 162 ίππων στους μπροστινούς τροχούς, η υβριδική Chevrolet Corvette E-Ray μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 60 μίλια (97 χιλιόμετρα) σε μόλις 2.5 δευτερόλεπτα και να διανύσει το τέταρτο του μιλίου σε 10.5″ με ταχύτητα εξόδου 209 χλμ/ώρα. Με τη full hybrid προσέγγισή της, η αμερικάνικη εταιρία δηλώνει ότι η μπαταρία των 1.9 kWh (ωφέλιμη 1.1) επαρκεί για να έχετε πάντα διαθέσιμους τους 162 ίππους που καταλήγουν στον μπροστινό άξονα. Εκτός πια κι αν βρεθείτε σε περιβάλλον συνεχόμενης ασφυκτικής πίεσης, όπως το Nurburgring, όπου η μπαταρία δε θα προλαβαίνει να φορτιστεί και σε κάποια σημεία δε θα λαμβάνετε την πλήρη ισχύ.
Όλα αυτά είναι πολύ εντυπωσιακά και χαρίζουν εξωπραγματικές επιδόσεις, που επιτυγχάνονται σε μεγάλο βαθμό χάρη στη χρήση της υβριδικής τεχνολογίας και της τετρακίνησης που τη συνοδεύει. Ωστόσο, τι γίνεται αν θέλετε να κάνετε λίγη φιγούρα στους φίλους σας και να κάψετε λίγο λάστιχο; Στο κάτω-κάτω, ένα εντυπωσιακό burn-out πρέπει να περιλαμβάνεται στο ρεπερτόριο ενός αμερικάνικου muscle car.
Σε πρόσφατη επικοινωνία με τον επικεφαλής μηχανικό της Corvette , Josh Holder, το Motor Trend ανακάλυψε ότι η Corvette E-Ray έχει ένα μυστικό κόλπο για να κάνετε burn-out. Πρώτον, πρέπει να απενεργοποιήσετε τα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης κι ευστάθειας και να τραβήξετε ταυτόχρονα και τα δύο paddles στο τιμόνι. Με μέτρια πίεση στο φρένο με το αριστερό πόδι και το γκάζι πιεσμένο στο πάτωμα, ο V8 θα σταθεροποιηθεί γύρω στις 5.000 σαλ. Σε αυτό το σημείο, αν αφήσετε τα δύο paddles και διατηρήσετε την πίεση στο φρένο, οι πίσω τροχοί θα αρχίσουν να περιστρέφονται.
Το Motor Trend σημειώνει ότι ο ηλεκτροκινητήρας δε θα στείλει καθόλου ισχύ στους μπροστινούς τροχούς εάν το πεντάλ του φρένου παραμείνει πατημένο. Αν κι ακούγεται απλό, οι ιδιοκτήτες θα πρέπει να εξασκηθούν κάμποσο για να βρουν τη σωστή πίεση στο μεσαίο πεντάλ. Με πολύ μικρή πίεση, η E-Ray θα επιταχύνει με δύναμη προς τα εμπρός, ενώ με πολλή πίεση, το controller του κιβωτίου θα αποσυνδέσει το οκτατάχυτο διπλού συμπλέκτη από τον V8. Επίσης, αναφέρεται ότι αυτό που δεν μπορεί να κάνει η E-Ray Hybrid είναι burn-out σε πλήρη στάση, καθώς πρέπει να κινείται ελάχιστα προς τα εμπρός. Πού θα μας πάει, θα το μάθουμε…