Dacia Jogger: υβριδικό, αυτόματο, ξεκούραστο αλλά με 140 ίππους

Η Dacia ξεκίνησε εδώ κι έναν περίπου χρόνο τις πωλήσεις του Jogger, ενός μοντέλου που αντιπροσωπεύει μια νέα προσέγγιση στην κατηγορία των επταθέσιων οικογενειακών οχημάτων. Το μοντέλο, από το λανσάρισμά του στις διεθνείς αγορές το Μάρτιο του 2022, έχει ήδη σημειώσει μεγάλη εμπορική επιτυχία, με πάνω από 83.000 παραγγελίες και πάνω από 51.000 ταξινομήσεις. Σε λιγότερο από ένα χρόνο, το Jogger έγινε το δεύτερο πιο επιτυχημένο μοντέλο σε πωλήσεις λιανικής στο segment C, εξαιρουμένων των SUV. Τα 2/3 των πελατών του Jogger επιλέγουν την έκδοση διπλού καυσίμου (βενζίνης – υγραερίου) 1.0 ΤCe 100 LPG, αλλά και το υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού, ενώ το 55% επιλέγει την 7θέσια έκδοση. 

Το «success story» συνεχίζεται, καθώς σύντομα τη γκάμα του Jogger θα συμπληρώσει η έκδοση με τον κινητήρα Hybrid 140, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο κι η οποία στόχο έχει να προσελκύσει ακόμα περισσότερους νέους πελάτες. Κατασκευασμένο στο εργοστάσιο του Mioveni στη Ρουμανία κι εκμεταλλευόμενο την τεχνογνωσία του Renault Group, το Jogger είναι το πρώτο μοντέλο της Dacia που ενσωματώνει την υβριδική τεχνολογία, συμβάλλοντας στον εξηλεκτρισμό της γκάμας της μάρκας. 

Στόχος του Jogger Hybrid 140 είναι να προσελκύσει οικογένειες και πελάτες που αναζητούν ένα ευρύχωρο πολυ-χρηστικό αυτοκίνητο, κατάλληλο τόσο για την πόλη, όσο και για τις δραστηριότητες στην ύπαιθρο. Η υβριδική έκδοση του Jogger ειδικότερα, απευθύνεται σε πελάτες που αναζητούν τα πλεονεκτήματα της οδήγησης ενός ηλεκτρικού οχήματος – αθόρυβη οδήγηση χωρίς κραδασμούς, πλήρως ηλεκτρική εκκίνηση και ροπή διαθέσιμη με το πάτημα του πεντάλ για δυναμικές επιταχύνσεις. Η Dacia κατασκεύασε ένα πολυχρηστικό και προσιτό σε όλους, οικογενειακό όχημα που προσφέρει έως κι επτά θέσεις. Το Jogger συνδυάζει το μήκος ενός station wagon, με την άνεση στο εσωτερικό ενός οχήματος ελευθέρου χρόνου και τα χαρακτηριστικά ενός SUV.Στιβαρό και με καλή οδική συμπεριφορά, το Jogger προσφέρει εξαιρετικό επίπεδο άνεσης σε όλους τους επιβάτες, ακόμα και στους ενήλικες που κάθονται στην 3η σειρά καθισμάτων. 

Η νέα αυτή υβριδική έκδοση διαθέτει όλα τα πλεονεκτήματα του σημερινού Jogger, χωρίς κανέναν συμβιβασμό στο χώρο φόρτωσης, διατηρώντας τις ίδιες αναλογίες στις εσωτερικές του διαστάσεις με την υπόλοιπη γκάμα. Απόδειξη του πολυχρηστικού χαρακτήρα του Dacia Jogger, είναι το γεγονός ότι η ενσωμάτωση της μπαταρίας του υβριδικού συνόλου, σχεδιάστηκε από την αρχή. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του αυτοκινήτου στο χώρο της ρεζέρβας, εκεί δηλαδή που βρίσκεται το ρεζερβουάρ του LPG για τον κινητήρα 1.0 TCe 100 LPG.

Το Jogger Hybrid 140 εφοδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που περιλαμβάνει τη λειτουργία “B” (Brake), που ενισχύει την ανάκτηση ενεργείας κατά το φρενάρισμα και τη δύναμη πέδησης μέσω του κινητήρα. Η χρήση αυτού του προγράμματος δίνει τη δυνατότητα ανάκτησης περισσότερης ενεργείας, αυξάνοντας παράλληλα και το επίπεδο άνεσης στην οδήγηση σε αστικές περιοχές. Το Jogger Hybrid 140 διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 7”, οι ενδείξεις του οποίου μπορούν να προσαρμοστούν από τον οδηγό, ενώ προβάλλονται και βασικές πληροφορίες όπως το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, η υπολειπόμενη αυτονομία καθώς και η ροή ενέργειας. Για ακόμα περισσότερη άνεση, το Jogger Hybrid 140 περιλαμβάνει στο βασικό του εξοπλισμό, ηλεκτρονικό χειρόφρενο, καθώς και υψηλά τοποθετημένη κεντρική κονσόλα με αποθηκευτικό χώρο και υποβραχιόνιο. 

Το Jogger Hybrid 140 σηματοδοτεί την είσοδο των υβριδικών συνόλων στη γκάμα της Dacia, αποδίδοντας συνδυαστική ισχύ 140 ίππων, ενώ εξασφαλίζει τις καλύτερες επιδόσεις στους τομείς  της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2 στη γκάμα του μοντέλου. Παράλληλα, ενσωματώνει τεχνολογίες που έχουν αποδείξει την αποδοτικότητά τους κι είναι ευρέως διαδεδομένες στο Renault Group. Τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.6 λίτρων με απόδοση 90hp, δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας με ισχύ 50 ίππων και μίζα/γεννήτρια εκκίνησης, υψηλής τάσεως) και ένα ηλεκτρικό αυτόματο κιβώτιο multi-mode με 4 σχέσεις που συνδέονται με τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως και 2 σχέσεις που συνδέονται με τον ηλεκτροκινητήρα. 

Το σύστημα ανάκτησης ενεργείας κατά το φρενάρισμα, σε συνδυασμό με το υψηλό επίπεδο ανάκτησης ενεργείας της μπαταρίας των 1.2 kWh (230V), αλλά και την αποδοτικότητα του αυτόματου κιβωτίου, δίνουν τη δυνατότητα: 

  • της αμιγούς ηλεκτροκίνησης στο 80% των αστικών διαδρομών 
  • της μείωσης της κατανάλωσης έως και κατά 40% σε σύγκριση με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης σε αστικό κύκλο, οδηγούμενο με τον ίδιο τρόπο. 

Η αμιγώς ηλεκτρική εκκίνηση του Jogger, καθώς και το αυτόματο σύστημα μετάδοσης κάνουν το αυτοκίνητο άνετο και εύκολο στην οδήγηση, ενισχύοντας το αίσθημα της οδηγικής απόλαυσης, ενώ βελτιώνουν τις ενεργειακές του επιδόσεις, την ώρα που η αυτονομία του μοντέλου ξεπερνάει τα 900χλμ. Η μπαταρία του Jogger Hybrid 140 καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000χλμ., οποιοδήποτε έρθει πρώτο. 

«Σε λιγότερο από ένα χρόνο από την κυκλοφορία του Jogger, κάνουμε το επόμενο βήμα συμπληρώνοντας τη γκάμα του μοντέλου με την υβριδική έκδοση Hybrid 140. Πρόκειται για ένα υβριδικό μοντέλο χωρίς συμπλέκτη, που προσφέρει πλήρως ηλεκτρική εκκίνηση, ενώ εξασφαλίζει περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου. Το Jogger Hybrid 140 αποτελεί έναν πρώτης τάξεως εκπρόσωπο των αξιών που πρεσβεύει η Dacia, καθώς είναι ένα προσιτό υβριδικό οικογενειακό όχημα, που προσφέρει γενναιόδωρους εσωτερικούς χώρους, ενώ είναι εφοδιασμένο με όσα έχει πραγματική ανάγκη ο σύγχρονος οδηγός. Με την ενσωμάτωση του υβριδικού συστήματος κίνησης η Dacia έκανε το μεγάλο άλμα προς την υβριδική τεχνολογία».

Lionel Jaillet, VP, Dacia, Product Performance

 

Πηγή: Δελτίο Τύπου

Περισσότερα Άρθρα