Δείτε τη νέα BMW M4 CSL να λυσσάει στο Nürburgring (vid)

O Jörg Weidinger, οδηγός εξέλιξης της BMW και πρώην Πρωταθλητής Ευρώπης Touring Car Hill Climb, ανέλαβε να τιθασεύσει το νέο μοντέλο στην Πράσινη Κόλαση. Οι επίσημοι χρόνοι ήταν 7′ 20.206″ για το πλήρες μήκος των 20.832 χιλιομέτρων και 7′ 15.677″ για τη μικρότερη διαδρομή (20.600 χιλιόμετρα).

Αυτό σημαίνει ότι η πιστάδικη CSL είναι 2.9″ ταχύτερη από την Jaguar XE SV Project 8 του 2019, διεκδικώντας τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου στη μεσαία κατηγορία στο Nürburgring Nordschleife. Είναι επίσης 6.6″ ταχύτερη από τη μεγαλύτερη κι ισχυρότερη Mercedes-AMG GT 63 S 4Matic+ του 2021 και 9.6″ πιο γρήγορα από την Porsche Panamera Turbo του 2021. Τέλος, αν τη συγκρίνουμε με τη μεγάλη της Ιταλίδα αντίπαλο, έριξε 16,3″ στην Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio του 2016, αν και πιο ταιριαστό ματσάρισμα θα ήταν η Giulia GTAm που δεν έχει δοκιμαστεί ακόμη.

Η BMW M4 CSL είναι εξοπλισμένη με μια βελτιωμένη έκδοση του twin-turbo straight-six των 3.0 λίτρων, απόδοσης 550 ίππων και 649 Nm ροπής, κάτι που αντιπροσωπεύει αύξηση 40 ίππων έναντι της M4 Competition. Η ισχύς μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων. Ταυτόχρονα, το απόβαρο έχει μειωθεί κατά 109 κιλά κι ανέρχεται πλέον στα 1.651. Σύμφωνα με τη BMW, η ταχύτερη M4 παραγωγής επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 3.6″ κι έχει τελική ταχύτητα 307 χλμ/ώρα. Η ικανότητά της στην πίστα ενισχύεται περαιτέρω από την πιο επιθετική ρύθμιση του πλαισίου, τα ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 R και την ελαφρώς τροποποιημένη αεροδυναμική.

Όλες οι προαναφερθείσες αναβαθμίσεις, η περιορισμένη διαθεσιμότητα των 1.000 μονάδων κι ο τίτλος της «γρηγορότερης BMW στο Nürburgring» έχουν βέβαια κόστος. Στην αμερικάνικη αγορά, η M4 CSL κοστίζει σχεδόν τα διπλάσια από την M4 Competition. Άουτς…

Περισσότερα Άρθρα