EcoCar YUDO, οικογενειακό ηλεκτρικό με 20 χιλιάρικα;

Αναγνώστης μας οδηγεί το EcoCar YUDO και μας μεταφέρει τις εντυπώσεις του. Τον ευχαριστούμε πολύ.

 

Εμφανισιακά πολύ ομορφο. Μεγεθος πολύ καλό για πόλη. Ορατότητα πολύ καλή.

Οδηγικά, μια χαρά δύναμη είχε στο normal και αρκετό τράβηγμα όταν το έβαλα στο sport. Καλή συμπεριφορά χωρίς να κοπανάει.

Ο χώρος αποσκευων decent.

Ο χώρος πίσω επιβατών στριμόκωλα, όχι πολύ ωραία θέση και το κεφάλι μου έβρισκε πάνω ακόμα και που είμαι 1,8 (μετρίου αναστήματος δηλαδή). υπερυψωμένα τα καθίσματα. Για μέσα στην πόλη, η μετακίνηση είναι απλά οκ.

Μέσα όλα σκληρά πλαστικά. Ωραίο δερμάτινο τιμονάκι κι ωραία δερματίνη στα καθίσματα. Όλα τα άλλα πλαστικά σκληρά. Θήκες έχει μια χαρά, αλλα το ντουλαπάκι στον συνοδηγό πολύ μικρό.

Πράγματα που με ενόχλησαν: Δεν έχει στους καθρέφτες ειδοποίηση τυφλού σημείου (μικρό το κακό). Δε ρυθμίζεται το τιμόνι μέσα έξω αλλά μόνο καθ’ ύψος. Τέλος, μέχρι τα 25 χλμ/ώρα, κάνει έναν θόρυβο εξωτερικά να ειδοποιεί τους πεζούς (δεν είναι εκνευριστικά δυνατός αλλά μικρός θόρυβος αλλά θα προτιμούσα να μην το έκανε καθόλου). Τέλος, μόνο δύο αερόσακοι, οδηγού συνοδηγού (αυτό για μερικούς είναι μεγάλο φάουλ).

Το infortainment μια χαρούλα κι αυτό, έχει ένα μικρό lag αλλά όχι τίποτα σπουδαίο.

Γενικά το βρήκα μια χαρά για 20K (αν πάρεις την επιδότηση). Χωρίς επιδότηση, προφανώς δεν αξίζει στα 26.

Νομίζω ότι το μόνο ανταγωνιστικό είναι το Dacia Spring και βρήκα το Yudo αρκετά καλύτερο από το Spring.

Για μέσα στην πόλη είναι μια καλή λύση κι έχει ό,τι χρειάζεται κάποιος με έκπτωση ποιότητας σε σημεία που δεν έχουν σημασία για μένα σε μικρό πόλης με αρκετά καλούς χώρους των 20 χιλιάδων.

7 χρόνια εγγύηση λέει η μπαταρία

Από μένα είναι ΝΑΙ. Θα το αγόραζα.

Η υποστήριξη με ανταλλακτικα είναι το μόνο που με φοβίζει σε αυτό.

Περισσότερα Άρθρα