Τι κι αν είναι η βασική 911; Πάλι μπορεί να ξεπεράσει τα 310 χλμ/ώ
Μέχρι πρόσφατα, ελάχιστα μοντέλα παραγωγής μπορούσαν να φτάσουν τα 300 χλμ/ώρα, αλλά καθώς τα αυτοκίνητα γίνονται όλο και πιο γρήγορα, πλέον όλο και περισσότερα μπορούν να ξεπεράσουν με άνεση το παλιό ορόσημο. Η Porsche γνωρίζει ότι η ποικιλία είναι το καρύκευμα της ζωής, προσφέροντας την 911 σε πολλές εκδόσεις, αλλά δε θα περάσεις καθόλου άσχημα ακόμα κι αν δεν μπορείς να επιλέξεις κάτι πιο εκλεκτό από τη βασική Carrera. Έχει κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς και μόλις 385 ίππους, αλλά ζει και βασιλεύει στην autobahn, όπως τα περισσότερα από τα γερμανικά μοντέλα επιδόσεων.
Απέχει μόλις 35 ίππους από την πάλαι ποτέ δοξασμένη 911 996 Turbo κι επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 4.2 δευτερόλεπτα (ή 4.0 δευτερόλεπτα εάν είναι εγκατεστημένο το Sport Chrono Package), αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι η φθηνότερη 911 είναι πολύ γρήγορη. Η επίσημη τελική ταχύτητα είναι στα 293 χλμ/ώρα, αν και το ψηφιακό ταχύμετρο έχει μια απόκλιση και δείχνει ελαφρώς υψηλότερη ταχύτητα.
Πράγματι, στο βίντεο βλέπουμε την 911 Carrera να σημαδεύει τα 312 χλμ/ώρα, χωρίς να δείχνει ότι πιέζεται ή να κάνει τον οδηγό της να νιώσει άβολα. Αν πάντως δε σας αρκούν, η γκάμα των 911 είναι υπερπλήρης. Με 525 ίππους, η νέα GT3 RS έχει επιπλέον 140 ίππους στη διάθεσή της κι ακούμε ότι η υβριδική GT2 RS θα μπορούσε να σπάσει το φράγμα των 700 ίππων. Ακόμα κι έτσι, κανείς δε θα νιώσει μειονεκτικά πίσω από το τιμόνι της βασικής Carrera, η οποία είναι και πιο εύκολη στην καθημερινή χρήση χάρη στην πιο ενδοτική ανάρτησή της. Είναι επίσης πολύ φθηνότερη από τις μεγάλες αδερφές της, καθώς η Porsche ζητά 174.230 € (114.400 $ στην Αμερική, ούτε 105 χιλιάρικα…) για τη βασική 911, ενώ η GT3 RS κοστίζει τα υπερδιπλάσια 378.900 €! Περιττό να πούμε ότι η GT2 RS θα είναι ακόμα πιο ακριβή.