Επίσημη παρουσίαση για το MG Cyberster: 544 ίπποι, 3.2″ το 0-100

Πέρασαν ήδη δύο χρόνια από τη στιγμή που η MG αποκάλυψε αρχικά το Cyberster ως πρωτότυπο, ενώ νωρίτερα μες στη χρονιά εμφάνισε δημόσια την έκδοση παραγωγής στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood. Έπρεπε όμως να περιμένουμε μέχρι σήμερα για να μάθουμε επιτέλους τις αναλυτικές τεχνικές προδιαγραφές του νέου μοντέλου, με αφορμή την άφιξη του ηλεκτρικού roadster στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Chengdu στην Κίνα.

Στην καρδιά του διθέσιου σπορ αυτοκινήτου βρίσκεται ένα ζευγάρι ηλεκτρικοκινητήρων που αποδίδουν συνδυαστικά 544 ίππους και 725 Nm ροπής. Με τόση ισχύ, δε μας εκπλήσσει που το 0-100 ολοκληρώνεται σε μόλις 3.2 δευτερόλεπτα. Με τον εμπρός κινητήρα να αποδίδει 204 ίππους και τον πίσω 340 ίππους, αφήνονται υποσχέσεις για υπερστροφική οδική συμπεριφορά.

Με μπαταρία 77 kWh, η επίσημη αυτονομία ανέρχεται στα 580 χιλιόμετρα, αλλά λάβετε υπόψη ότι η συγκεκριμένη μέτρηση αφορά το κινέζικο πρωτόκολλο (CLTC), που είναι πάντα πιο αισιόδοξο από το WLTP που προτιμούμε στα μέρη μας. Λογικά περιμένουμε κάτι μεταξύ 450 και 500 χιλιόμετρα στα καθ’ ημάς.

Δεν πρόκειται πάντως για μοντέλο ευθέως ανταγωνιστικό του MX-5. Με μήκος 4.535, είναι 620 χιλιοστά μακρύτερο από το ιαπωνικό roadster, ενώ είναι μεγαλύτερο ακόμα κι από τη BMW Z4. Και βέβαια, με τόσο μεγάλη μπαταρία, δεν περιμέναμε να είναι πούπουλο. 1.982 κιλά είναι μπόλικα για ένα μοντέλο τέτοιου προσανατολισμού, το Miata μπορεί να συνεχίσει μακάριο τον ύπνο του: το τετρακίνητο MG μπορεί να είναι (πολύ) πιο γρήγορο, αλλά δύσκολα θα είναι αντίστοιχα διασκεδαστικό στην οδήγηση.

Τα πράγματα θα είναι καλύτερα στην πισωκίνητη (και πισωμήχανη) έκδοση. Με έναν κινητήρα 314 ίππων και μικρότερη μπαταρία 64 kWh, το RWD Cyberster έχει ελαφρώς μικρότερη αυτονομία στα 520 χιλιόμετρα (πρότυπο CLTC). Δεν έχει ανακοινωθεί βάρος για την ελαφρύτερη έκδοση, παρά μόνο ότι έχει τελική ταχύτητα 190 χλμ/ώρα αντί για 200 του μεγάλου αδελφού, αμφότερες ηλεκτρονικά περιορισμένες.

Με τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo, πόρτες που ανοίγουν προς τα επάνω και στήσιμο που επιμελήθηκε ο Ιταλός μηχανικός της F1 Marco Fainello, το κινέζικο μοντέλο δημιουργεί ντόρο γύρω από το όνομά του. Μια ματιά στο εσωτερικό συμπληρώνει τις θετικές εντυπώσεις. Βέβαια, όλα τα παραπάνω δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία πριν μάθουμε πόσο κοστίζει. Δυστυχώς γνωρίζουμε μόνο την τιμή για τη Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας, όπου θα ξεκινά από τα 30.500 € για τη μικρή έκδοση και θα ανεβαίνει στα 34.250 € για τη μεγάλη. Απίστευτα νούμερα για μοντέλο τέτοιων προδιαγραφών, αλλά δε βαυκαλιζόμαστε ότι οι τιμές στις ευρωπαϊκές αγορές θα είναι αντίστοιχα χαμηλές.

Περισσότερα Άρθρα