Ferrari 296 GTB: πώς είναι στον δρόμο και στην πίστα; (vid)
Η Ferrari εξόπλισε την 296 GTB με έναν νέο διτούρμπινο V6 2.9 λίτρων που αποδίδει 663 ίππους, με την υψηλότερη ειδική ισχύ από οποιονδήποτε κινητήρα παραγωγής που πωλείται, ίση με 225 ίππους στο λίτρο. Στη συνέχεια, ένας ηλεκτροκινητήρας συμπληρώνει το γλυκό, με αθροιστική ισχύ τους 830 ίππους και τα 740 Nm ροπής.
Σε ευθεία γραμμή, η Ferrari ισχυρίζεται ότι το πισωκίνητο supercar χρειάζεται μόλις 2.9″ για τα 100 χλμ./ώρα και μόλις 7,3″ για τα 200 χλμ./ώρα. Αυτό σημαίνει ότι στο 0-100 είναι εξίσου γρήγορη με την F8 Tributo και 0.3″ ταχύτερη στο 0-200. Η τελική ταχύτητα βρίσκεται στα 330 χλμ./ώρα.
Κατά τη δοκιμή του υβριδικού μοντέλου, το βρετανικό περιοδικό Evo σημειώνει ότι η 296 GTB είναι πολύ πιο φιλική κι ευκολοδήγητη από ό,τι περίμεναν, δεδομένων των εκρηκτικών επιδόσεων. Ο δοκιμαστής λέει ότι όταν στρίβει, η 296 GTB δίνει την αίσθηση ότι περιστρέφεται γύρω από ένα κεντρικό σημείο, παρέχοντας μια εξαιρετική ισορροπία μεταξύ υποστροφής και υπερστροφής. Τα φρένα είναι επίσης κάτι παραπάνω από επαρκή.
Στο δεύτερο μισό του βίντεο, το supercar οδηγήθηκε σε μια πίστα και πρόσφερε μερικές αρκετά ενδιαφέρουσες πόζες, εξαϋλώνοντας κάμποση γόμα από τα Pilot Sport Cup 2R της Michelin.