Ferrari 308 GTB φοράει μοτέρ Honda αλλά για καλό: 1.000 ίππους !

Πολλοί βελτιωτές επιλέγουν να τοποθετήσουν έναν κινητήρα Ferrari σε μοντέλα που δεν ανήκουν στην ιταλική εταιρία για να τραβήξουν τα βλέμματα. Ένα παράδειγμα αυτού είναι ένα WRX STI με V8 από το Maranello που απολαύσαμε την περασμένη εβδομάδα στο Διαδίκτυο. Ωστόσο, ο Mike Burroughs από τη StanceWorks μπορεί να κάνει τους θαυμαστές της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας να ανατριχιάσουν από ιεροσυλία με την κατασκευή του. Αυτό συμβαίνει επειδή κινήθηκε αντίστροφα, φτιάχνοντας μια Ferrari 308 GTB από τη δεκαετία του ’70, τον προπροπάππου της Ferrari F8 Tributo, που απαρνήθηκε τον εργοστασιακό V8 κινητήρα για το ουρλιαχτό ενός τετρακύλινδρου VTEC K24.

Η κατασκευή δεν είναι ακριβώς καινούρια. Ο ιδιοκτήτης/βελτιωτής δηλώνει ότι είναι στα σκαριά εδώ και δυόμισι χρόνια και για τόσο καιρό, δεν την είχε οδηγήσει ακόμη στον δρόμο. Το παραπάνω βίντεο δείχνει επιτέλους την πολυπόθητη πρώτη βόλτα, αλλά ομολογούμε ότι περιμέναμε πιο άγριες καταστάσεις. Το test drive έγινε κυρίως σε έναν πολυσύχναστο δημόσιο δρόμο, οπότε δεν υπήρχαν πολλά περιθώρια για παρατυπίες. Ο ίδιος δήλωσε ότι δεν ήθελε μπλεξίματα με τον Νόμο. Υποσχέθηκε, ωστόσο, ότι θα ακολουθήσει επόμενο βίντεο όπου θα μπει στην πίστα και τότε δε θα υπάρχει καμία δικαιολογία.

Οι τελευταίες πινελιές πριν την παρθενική εμφάνιση αφορούσαν την τοποθέτηση ενός Lexan παρμπρίζ, ενός συστήματος πυρόσβεσης, νέων βάσεων καθισμάτων και κάποιες τελευταίες ρυθμίσεις στην ανάρτηση. Ο ίδιος ο κινητήρας ολοκληρώθηκε σε παλιότερο βίντεο (δείτε παρακάτω) όπου κατάφερε να φτάσει τον στόχο των 1.000 ίππων, καθιστώντας το ιταλικό κλασικό μοντέλο σχεδόν τόσο ισχυρό όσο η Mercedes-AMG One.

Ο αυθεντικός F106AB V8 των 2.9 λίτρων της Ferrari μόλις που απέδιδε το ένα τέταρτο αυτής της ισχύος. Οι ευρωπαϊκές εκδόσεις παρήγαγαν 255 ίππους στις 6.600 σαλ. (κόφτης στις 7.700), αλλά οι αμερικανικές εκδόσεις αρκούνταν στους 240 λόγω περιορισμών που αφορούσαν τις εκπομπές ρύπων. Τα αυτοκίνητα ευρωπαϊκών προδιαγραφών χρησιμοποιούσαν λίπανση ξηρού κάρτερ, ενώ όσα προορίζονταν για την αγορά της Αυστραλίας, της Ιαπωνίας και των ΗΠΑ ήταν εφοδιασμένα με υγρό κάρτερ από την GT4.

Περισσότερα Άρθρα