Ferrari 812 Superfast με 165.000 χλμ τελικιάζει στην autobahn(vid)

Όχι, δεν αγοράζουν όλοι τις Ferrari για επίδειξη (ή τουλάχιστον μόνο για αυτή). Ούτε ως επένδυση για να την αποθηκεύσουν σε ένα γκαράζ και να την πουλήσουν μετά από κάμποσα χρόνια σε διπλάσια τιμή. Αυτή η 812 Superfast διαδέχθηκε μια F12tdf, η οποία αντικατέστηκε μια 599 GTO, όλες με πολλά χιλιόμετρα και πραγματικά σκληρή χρήση. Μπράβο στον ιδιοκτήτη τους. Η 812 έχει ήδη διανύσει 165.000 χιλιόμετρα, κυρίως στους ολλανδικούς δρόμους, κι είναι σε εξαιρετική κατάσταση για τα χιλιόμετρά της. Όντας το πολύ πέντε ετών, αφού η 812 παρουσιάστηκε το 2017, συνεπάγεται ότι ο κάτοχός της διανύει πάνω από 30.000 χιλιόμετρα ετησίως με το σπάνιο supercar. Ποιος μπορεί να τον κατηγορήσει;

Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας των 800 ίππων από 6.5 λίτρα έχει ευεργετηθεί από μια εξάτμιση της Novitec, με αποτέλεσμα να ακούγεται σα μονοθέσιο της F1 όταν περνάει από τούνελ. Πέρα από την ηχητική αναβάθμιση, η Novitec υπόσχεται αύξηση 52 ίππων και 33 Nm ροπής, υπερβολικά νούμερα για ατμοσφαιρικό κινητήρα που είναι ήδη πιεσμένος στα όριά του. Θυμίζουμε ότι στο ντεμπούτο του μοντέλου, η Ferrari διατυμπάνιζε ότι πρόκειται για τον ισχυρότερο ατμοσφαιρικό κινητήρα παραγωγής.

Με τον V12 να ουρλιάζει κοντά στις 8.000 σαλ., η 812 αγγίζει τα 351 χλμ/ώρα σε ένα τμήμα της autobahn που δεν υφίσταται όριο ταχύτητας. Εντυπωσιακή επίδοση για ιταλικό supercar με τόσα χιλιόμετρα και μάλιστα 11 χλμ/ώρα πάνω από την τελική ταχύτητα που ανακοίνωνε η εταιρία από το Maranello για την εργοστασιακή Superfast. Το ολλανδικό κανάλι AutoTopNL συνηθίζει να δοκιμάζει πολλά γρήγορα μοντέλα σε τμήματα γερμανικών αυτοκινητοδρόμων χωρίς όριο ταχύτητας.

Για όποιον επιθυμούσε κάτι ακόμα πιο δυνατό εργοστασιακών προδιαγραφών, η 812 Competizione A απέδιδε 30 επιπλέον ίππους, οι οποίοι αποδίδονταν στις 9.500 σαλ! Και βέβαια, τα εξαιρετικά μηχανικά μέρη της 812 βρίσκονται στις συλλεκτικές Monza SP1 και SP2 (δείτε τις εδώ να μουλιάζουν στη βροχή).

Περισσότερα Άρθρα