Κι αν η Ferrari Purosangue είχε κατασκευαστεί τη δεκαετία του ’80;
Προς μεγάλη χαρά μεγάλου αριθμού πλούσιων πελατών και προς λύπη αρκετών φανατικών της φίρμας, η Ferrari παρουσίασε την άποψή της πάνω στα εξωτικά SUV και λάνσαρε την Purosangue. Αλλά αν πρέπει να έχουμε μία SUV Ferrari, είναι πραγματικά το παρόν η καλύτερη στιγμή για κάτι τέτοιο; Θα μπορούσε μήπως να υπάρξει μια διαφορετική περίοδος στην ιστορία της μάρκας, όταν η σχεδιαστική της γλώσσα θα μπορούσε να είχε δημιουργήσει ένα πιο ελκυστικό και πιο ενδιαφέρον SUV; Υπάρχει μια διαφορετική εποχή όπου οι λέξεις SUV και Ferrari θα μπορούσαν να συνδυαστούν πιο αρμονικά στην ίδια πρόταση; Το Carscoops φαντάστηκε πώς θα έμοιαζε η Ferrari Purosangue αν είχε σχεδιαστεί τη δεκαετία του ’80. Την ονόμασε Ferrari Testagrosser και θεώρησε ότι θα μπορούσε να αποτελέσει αντίπαλον δέος για την LM002, το εκτός δρόμου δημιούργημα της Lamborghini.
Όπως και με την Purosangue,η Testagrosser μοιάζει περισσότερο με crossover παρά με πραγματικό SUV, όπως ήταν η LM002. Όχι ότι αυτό είναι κακό, τα δύο μοντέλα θα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν διαφορετικές ανάγκες και να πιάσουν όλα τα γούστα. Η Testagrosser μοιάζει πιο κατάλληλη για να τη χαρείς στις ασφάλτινες φουρκέτες που ανεβαίνουν το βουνό, παρά όταν τελειώσει η άσφαλτος κι αρχίσει το χώμα.
Στο μπροστινό μέρος θα αναγνωρίσετε σχεδιαστικές επιρροές από τις 288 GTO/Mondial, με τα φωτιστικά σώματα και τα ανοίγματα στο καπό. Οι περσίδες στο πίσω μέρος έχουν εμπνευστεί από την πιο διάσημη Ferrari της εποχής, την Testarossa. Το σχεδιαστικό τρικ που θυμίζει τσαλακωμένο χαρτί κι έγινε διάσημο από τον Giorgetto Giugiaro, υπάρχει επίσης στο συγκεκριμένο ψηφιακό πρωτότυπο. Για να είναι συμβατό με τις σχεδιαστικές επιταγές των ’80s, καταλήγει να έχει πολλές ευθείες γραμμές και τελικά θυμίζει περισσότερο ψηλωμένο station παρά πραγματικό τζιπ.
Ίσως το πιο SUV μέρος της σχεδίασης της Testagrosser είναι το εσωτερικό της: γεμάτο μεγάλα καντράν, άπλετη ορατότητα προς τα έξω, αφράτα αναπαυτικά καθίσματα για να φτάσετε ξεκούραστοι στο χιονοδρομικό κέντρο. Ξεχάστε βέβαια τα αυτόματα κιβώτια, εδώ βρίσκεται το παλιό καλό χειροκίνητο χτένι της ιταλικής φίρμας. Αλλά για να μη γεμίσει με σκόνες από όσους δοκιμάζουν τα υπεραυτοκίνητά τους στους αμμόλοφους, ένα δερμάτινο κάλυμμα κρατάει τις βρωμιές μακριά από το πανάκριβο σασμάν.