Φλέγεται πλοίο με 3.000 αυτοκίνητα, ένας νεκρός και τραυματίες
Μια φονική πυρκαγιά σε φορτηγό πλοίο που μετέφερε σχεδόν 3.000 αυτοκίνητα είχε ως αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του ένα μέλος του πληρώματος και πολλοί ακόμα να τραυματιστούν, ενώ ανάγκασε άλλους να πηδήξουν στη θάλασσα. Το Freemantle Highway μετέφερε 2.857 αυτοκίνητα από τη Γερμανία στην Αίγυπτο όταν ξέσπασε φωτιά στα ανοιχτά της βόρειας ακτής της Ολλανδίας, αναφέρει η ολλανδική ακτοφυλακή. Αρχικά αναφέρθηκε ότι καθώς κουβαλούσε είκοσι πέντε ηλεκτρικά οχήματα, υπήρχε η υποψία ότι ένα από αυτά ευθυνόταν για τη φωτιά, η οποία αυτή τη στιγμή εξακολουθεί να καίει.
Ένας νεκρός, πολλοί τραυματίες
Από το δυστύχημα έχει ήδη σκοτωθεί ένας άνδρας και πολλοί άλλοι έχουν τραυματιστεί. Τουλάχιστον επτά από το πλήρωμα αναγκάστηκαν να πηδήξουν στη Βόρεια Θάλασσα από το (νηολογημένο στον Παναμά) πλοίο για να γλιτώσουν τη φωτιά, περίπου 27 ναυτικά μίλια (50 χιλιόμετρα) από το νησί Ameland. Οι επτά περισυλλέχθησαν από το νερό ενώ όσοι ήταν ακόμη στο σκάφος απομακρύνθηκαν με ελικόπτερο. Συνολικά 23 άτομα μεταφέρθηκαν σε ασφαλές σημείο, ενώ συνεργεία έκτακτης ανάγκης συνεχίζουν να επιχειρούν για την κατάσβεση της πυρκαγιάς.
Hebben de MSM al gemeld dat de brand in het autotransportschip Fremantle Highway is ontstaan door een brand in een elektrische auto? Of moet dat verzwegen worden? Het schip voor de kust van #Ameland dreigt te kapseizen milieuramp #FremantleHighway #Carcarrier #ElectricVehicles pic.twitter.com/32U3gaCiUj
— Jan Praet (@JanPraet1) July 26, 2023
Νεότερη ενημέρωση από τις ολλανδικές αρχές αναφέρει ότι δεν έχει γίνει κάποια νύξη για έναρξη της πυρκαγιάς σε κάποιο ηλεκτρικό όχημα κι ότι ακόμα δεν υπάρχει καμία ενημέρωση για το πώς ξεκίνησε η φωτιά. Ανέφεραν ότι το σχόλιό τους παρερμηνεύτηκε κι αφορούσε στο ότι καθώς υπήρχαν ηλεκτρικά μοντέλα στον χώρο, όταν η φωτιά επεκτάθηκε και σε αυτά, ήταν πιο δύσκολο να σβήσει, κάτι απόλυτα λογικό και γνωστό. Όπως έχετε διαβάσει στο CarTalk.gr, oι πυρκαγιές των ηλεκτρικών οχημάτων ξεσπούν πολύ πιο σπάνια σε σχέση με τα θερμικά μοντέλα, αλλά είναι πολύ πιο δύσκολο να σβήσουν πλήρως.
Boven Ameland. Nu. pic.twitter.com/DO1OK5uC61
— EMK-vissers (@EMKvissers) July 26, 2023
Εταιρίες διάσωσης κι η Rijkswaterstaat, ο ολλανδικός κυβερνητικός φορέας που είναι υπεύθυνος για τις υποδομές της χώρας, επεξεργάζονται το πώς θα περιορίσουν τις ζημιές, τόσο στο πλοίο όσο και στο τοπικό περιβάλλον.