Γιατί το Gordon Murray T.33 είναι διαφορετικό από κάθε άλλο supercar; (vid)
Ενώ η Gordon Murray Automotive δεν έχει ακόμη ξεκινήσει τις παραδόσεις του T.50, του πρώτου της μοντέλου, ήδη αποκάλυψε το T.33. Ο πολύς Harry Metcalfe, ιδρυτής του βρετανικού περιοδικού EVO, είχε την ευκαιρία να μάθει τα μυστικά του νέου μοντέλου από τον ίδιο τον Gordon Murray.
Το T.33 έχει περίπου το ίδιο μέγεθος με τη ναυαρχίδα T.50, που σημαίνει ότι είναι επίσης πολύ παρόμοιο σε κλίμακα με τη Lotus Emira. Σε έναν κόσμο όπου τα υπεραυτοκίνητα φαίνονται να μεγαλώνουν κάθε χρόνο, οι μαζεμένες διαστάσεις του Τ.33 αποτελούν εξαίρεση. Είναι επίσης σημαντικά φθηνότερο από το T.50, αν και δεν είναι ακριβώς μια ευκαιρία με αρχική τιμή 1.83 εκατομμύρια δολάρια. Το T.50 βέβαια ξεκινά από τα 3.16 εκατομμύρια δολάρια.
Κατά τη διάρκεια του βίντεο, ο Murray δηλώνει ότι ήθελε να φτιάξει ένα τέτοιο μοντέλο εδώ και περισσότερα από 25 χρόνια κι ότι εμπνεύστηκε από σπορ αυτοκίνητα της δεκαετίας του 1960. Σε σύγκριση με το τριθέσιο T.50, η καμπίνα του Τ.33 έχει πολύ διαφορετικές αναλογίες αφού είναι διθέσιο.
Ο Murray κατάφερε επίσης να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο που δεν έχει ορατά αεροδυναμικά βοηθήματα. Με ανθρακονημάτινο μονοκόκ πλαίσιο, το Τ.33 έχει διπλά ψαλίδια σε όλους τους τροχούς και κεραμικά φρένα της Brembo.
Ο ατμοσφαιρικός V12 των 3,9 λίτρων αποδίδει τώρα 607 ίππους έναντι 653 του T.50 κι έχει κόφτη στις 11.100 σαλ. αντί για τις 12.000 σαλ., ελάχιστα μειωμένη ροπή (451 Nm αντί για 467) αλλά το 75% της αποδίδεται από τις 2.500 σαλ.