Γιατί η σωστή Testarossa να είναι αποκλειστικά κόκκινη; Δείτε εδώ!
Λίγες Ferrari είναι πιο εμβληματικές από την Testarossa κι αργότερα μέσα στον Αύγουστο, ένα ιδιαίτερα μοναδικό παράδειγμα θα βγει προς πώληση. Η διάδοχος της 512 BBi παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το 1984 κι αποδείχθηκε άμεση επιτυχία. Η Ferrari κατασκεύασε σχεδόν 10.000 κομμάτια κατά τη διάρκεια της 12χρονης παραγωγής κι αυτό το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πιστεύεται ότι είναι ένα από τα 390 μοντέλα που κατασκεύασε η Ferrari για την αγορά της Βόρειας Αμερικής το 1988.
Η RM Sotheby’s αναφέρει ότι το αυτοκίνητο βγήκε από το εργοστάσιο τον Μάρτιο του 1988 κι έχει μια σπάνια απόχρωση που ονομάζεται Marrone Metallizzato. Εισήχθη στις Ηνωμένες Πολιτείες μέσω της Autohaus Inc. στη Μασαχουσέτη προτού ταξινομηθεί στον πρώτο του ιδιοκτήτη τον Μάιο του ίδιου έτους.
Το αυτοκίνητο παρέμεινε στη συλλογή του αρχικού ιδιοκτήτη μέχρι το 2010. Θεωρείται ότι παρέμεινε στην κατοχή του δεύτερου ιδιοκτήτη του μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2014, όταν αγοράστηκε από τη Silverstone Motor Cars στη Νέα Υόρκη και στη συνέχεια εξαγοράστηκε από το International Auto Group της Νότιας Φλόριντα.
Το 2015, η Testarossa έλαβε την πιστοποίηση Ferrari Classiche και κέρδισε βραβείο Platinum στο Cavallino Classic XXIV Concours d’Elegance. Αργότερα πουλήθηκε κι εξήχθη στο Μεξικό και τώρα επαναπατρίστηκε για μία ακόμα αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος. Παρ’ ότι ο νέος κάτοχος θα είναι ο έκτος, δε χρειάζεται να ανησυχεί για τα χιλιόμετρα: το οδόμετρο γράφει μόλις 10.639!
Δεν είναι μόνο το εξωτερικό αυτής της Testarossa που κάνει μια δήλωση. Ο αρχικός ιδιοκτήτης επέλεξε να ντύσει την καμπίνα (καθίσματα, μοκέτες, ταμπλό, πάνελ των θυρών, κεντρική κονσόλα) με διάφορες αποχρώσεις του καφέ. Η RM Sotheby’s υπολογίζει ότι το αυτοκίνητο θα πουληθεί μεταξύ 150.000 και 225.000 δολαρίων.