Hyundai/Kia: ανακλήσεις 2 δισεκατομμυρίων $ πλήττουν τα κέρδη

Τα προσεχή κέρδη του τρίτου τριμήνου για τη Hyundai και την Kia υφίστανται μείωση κατά περίπου 2 δισεκατομμύρια δολάρια λόγω εξόδων που σχετίζονται με ανακλήσεις κινητήρων. Το χρηματικό ποσό αντιπροσωπεύει τεράστια περικοπή του κέρδους που θα ανακοινώσει η κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία. Η Hyundai λέει ότι δεν περίμενε τόσοι πολλοί πελάτες της να χρειαστούν αντικατάσταση του κινητήρα και μάλιστα, όπως είχαμε δημοσιεύσει πριν ένα μήνα, η Hyundai δεν καλύπτει όλες τις περιπτώσεις, αλλά βρίσκει πάτημα σε ασήμαντες αφορμές για να ακυρώσει την εγγύηση. Διαβάστε εδώ περισσότερα.

Όπως αναφέρει το Reuters, η Hyundai θα χρεωθεί 1.36 τρισεκατομμύρια won ενώ η Kia 1.54 τρισεκατομμύρια won. Αυτά τα στοιχεία αποτελούν περισσότερο από το ήμισυ των εκτιμώμενων καθαρών κερδών του τρίτου τριμήνου της Hyundai και πάνω από τα τρία τέταρτα της Kia. Συνολικά, η πρόβλεψη αντιστοιχεί σε περίπου 2 δισεκατομμύρια δολάρια που προορίζονται για τη διαχείριση των προηγούμενων ανακλήσεων κινητήρων. Αυτό το νούμερο πρέπει να προστεθεί σε άλλα 3.6 τρισεκατομμύρια won (περίπου 2.5 δισεκατομμύρια δολάρια) που απορρόφησαν παρόμοια ζητήματα το 2020.

Όταν έλαβε χώρα αυτή η ανάκληση, κι οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες πρόσφεραν στην αμερικάνικη αγορά εγγύηση κινητήρα εφ’ όρου ζωής σε μια προσπάθεια να ανυψώσουν την εικόνα τους στους πελάτες ως εταιρίες με εξαίρετο after sales. Τώρα, αυτή η τακτική φέρνει τα αντίθετα αποτελέσματα.

Μιλώντας σε αναλυτές, ο Cha Seong-ju, επικεφαλής του τμήματος ποιότητας στο Hyundai Motor Group είπε: «Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για τα επανειλημμένα προβλήματα ποιότητας και το πρόσθετο κόστος που σχετίζεται με την ανάκληση του κινητήρα Theta II GDI. Θα καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσουμε την ποιότητα του κινητήρα και να αποτρέψουμε την επανάληψη τέτοιων ζητημάτων». Ο κινητήρας Theta GDI, που βρίσκεται στο επίκεντρο αυτών των ανακλήσεων, έχει τοποθετηθεί σε πολλά μοντέλα της Kia και της Hyundai της τελευταίας δεκαετίας, συμπεριλαμβανομένων των Sonata, Santa Fe κι Optima, αλλά κανένα από αυτά δεν έχει διατεθεί στην ελληνική αγορά.

Σε όλα τα παραπάνω έρχεται να προστεθεί το πρόβλημα της ισοτιμίας, αφού το won Κορέας δεν τα πάει ιδιαίτερα καλά έναντι του δολαρίου ΗΠΑ αυτή τη στιγμή. 

Περισσότερα Άρθρα