ID.3: έριξε την τιμή του στο μισό, ξεπέρασε τις 10.000 πωλήσεις

Το αμιγώς ηλεκτρικό Volkswagen ID.3 αποτελεί αυτή τη στιγμή το μικρότερο μοντέλο στη σειρά ID και συγκέντρωσε περισσότερες από 10.000 παραγγελίες στην Κίνα, αφού η κοινοπραξία SAIC-VW μείωσε την τιμή εκκίνησης του αυτοκινήτου τον περασμένο μήνα για περιορισμένη χρονική περίοδο, αναφέρει το insideev.

Τον Ιούνιο, tο κινέζικο παρακλάδι της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας πρόσφερε το πεντάθυρο EV στην “ιστορικά χαμηλή” αρχική τιμή των 125.900 ¥ (περίπου 16.000 €) , περίπου τη μισή από αυτή που έχει στην Ευρώπη με επιδότηση, για να μπορέσει να ανταγωνιστεί τοπικές μάρκες όπως η BYD. Τώρα, φαίνεται ότι η απόφαση της VW απέδωσε τα αναμενόμενα, δεδομένου ότι είχε πουλήσει μόλις 2.556 ID.3 τον Μάιο. Ωστόσο, απέναντι στον μεγαλύτερο ανταγωνιστή της – την BYD – η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία εξακολουθεί να είναι πολύ πίσω από πλευράς πωλήσεων.

Τον Μάιο, η τοπική μάρκα ταξινόμησε 29.081 αμιγώς ηλεκτρικά hatchback Dolphin, το οποίο έχει αρχική τιμή 116.800 ¥ (περίπου 14.600 €) και 26.072 μονάδες του crossover Yuan Plus (γνωστό και ως Atto 3 σε άλλες αγορές) που ξεκινά από 134.000 ¥ (περίπου 17.000 €). Τον ίδιο μήνα, η Volkswagen κατέγραψε μερίδιο αγοράς 2.9% στην Κίνα μετά την πώληση 11.302 ηλεκτρικών οχημάτων, μειωμένη κατά 0.3% από τον ίδιο μήνα πέρσι. Συγκριτικά, η BYD είχε το 28% της αγοράς BEV στην Κίνα τον Μάιο, ενώ η Tesla, η οποία πουλά όμως ακριβότερα μοντέλα, είχε το 11%.

Το VW ID.3 που πωλείται στην Κίνα κατασκευάζεται στη Σαγκάη κι είναι εξοπλισμένο με έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στο πίσω μέρος που αποδίδει 170 ίππους και 310 Nm ροπής. Με μπαταρία ιόντων λιθίου 58 kWh, η αυτονομία ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα, όπως διαπιστώσαμε όταν δοκιμάσαμε το 1st Edition.

Με VW ID.3 κυκλοφορεί ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών!

Περισσότερα Άρθρα