Ιδού ποιο είναι το ταχύτερο πεντακύλινδρο μοντέλο της Audi; (vid)
Το CarWow προσπάθησε να απαντήσει θέτοντας σε αγώνα dragster πέντε υπερτροφοδοτούμενα πεντακύλινδρα μοντέλα με τέσσερις δακτυλίους στη μάσκα. Θεωρητικά, το πιο αδύναμο της παρέας είναι ένα από τα τελευταία Quattro με τον κινητήρα των 2.1 λίτρων και των 20 βαλβίδων που αποδίδει 220 ίππους. Συνοδεύεται από ένα ζευγάρι εκδόσεων με κοντό μεταξόνιο του ίδιου μοντέλου: ένα γνήσιο αγωνιστικό Rally Group B που αποδίδει πλέον 500 ίππους και το αυτοκίνητο δρόμου Sport Quattro των 306 ίππων που κατασκευάστηκε σε περιορισμένη παραγωγή για να πάρει homologation για την αγωνιστική έκδοση.
Τη δεκαετία του 1990 αντιπροσωπεύουν ένα coupe S2, το οποίο αποδίδει 230 ίππους (με εξάρι κιβώτιο μάλιστα) και το station RS2 που εξελίχθηκε από την Porsche και το οποίο έχει τεράστιο πλεονέκτημα σε σχέση με το S2, χάρη στους 315 ίππους, αν και κουβαλάει 70 κιλά παραπάνω βάρος.
Φαίνεται όμως ότι το RS2 αδυνατεί να παράξει την επίσημη ισχύ, αν κρίνουμε από τον χρόνο του στα 16.6″ στο τέταρτο του μιλίου. Μπορεί να είναι ασυναγώνιστο στην εκκίνηση, αλλά ο τρόπος με τον οποίο αποτυγχάνει απέναντι στο μικρό του αδερφάκι S2 (παρά το γεγονός ότι υποτίθεται ότι έχει 85 περισσότερους ίππους), είναι σαφής ένδειξη ότι κάποιος εκεί στην Audi Heritage πρέπει να ασχοληθεί με το τι γίνεται κάτω από το καπό του εξωτερικά τέλειου κλασικού μοντέλου.
Δείτε επίσης τα δύο μοντέλα με κοντό μεταξόνιο να ξεπερνούν την υστέρηση του turbo τους για να καταπιούν τους ανταγωνιστές τους. Εάν ποτέ θεωρούσατε ότι το αγωνιστικό του Group Β ήταν απλώς μια έκδοση δρόμου μείον τα καθίσματα κι οι μοκέτες, τώρα θα αλλάξετε γνώμη.
Αν αναρωτιέστε πώς θα τα πήγαινε το νέο RS3 Sedan του 2022 απέναντι στο αγωνιστικό, το Carwow διεξήγαγε το συγκεκριμένο πείραμα πριν μερικές εβδομάδες. Ήταν μια σκληρή μάχη.