Kimera EVO37: το πρώτο μοντέλο παραδόθηκε στον ιδιοκτήτη της
Ο ανώνυμος ιδιοκτήτης αυτού του πρώτου αντίτυπου φημολογείται ότι είναι ένας Ολλανδός επιχειρηματίας που έχει μια μεγάλη συλλογή από σπορ αυτοκίνητα και τα οδηγεί συχνά όλα, αντί να τα έχει κλειδωμένα σε ένα γκαράζ. Το πλαίσιο #001 παραδόθηκε στο St. Moritz και είναι γνωστό με το παρατσούκλι «Esmeralda».
Το εξωτερικό της πρώτης EVO37 είναι βαμμένο σε σκούρο πράσινο χρώμα με κίτρινους προβολείς. Οι τροχοί τραβούν επίσης τα βλέμματα χάρη στις ασημί ακτίνες με το μπρονζέ χρώμα στο κέντρο. Όσο για το εσωτερικό, είναι εξίσου εντυπωσιακό με το εξωτερικό χάρη στον συνδυασμό μπεζ και πράσινης Alcantara που κοσμεί σχεδόν κάθε επιφάνεια, συμπεριλαμβανομένων των μπάκετ καθισμάτων.
Η Kimera χρησιμοποιεί ένα ειδικό πρόγραμμα Εικονικής Πραγματικότητας, όπου ο πελάτης μπορεί να παρακολουθήσει την EVO37 του σε κάθε στάδιο της διαδικασίας κατασκευής και να ζητήσει προσαρμογές, ακόμα και για τις πιο μικρές λεπτομέρειες.
Η Kimera EVO37 τροφοδοτείται από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2.1 λίτρων που έχει και τούρμπο και κομπρέσορα. Αποδίδει πάνω από 500 ίππους και 550 Nm ροπής. Αυτός ο κινητήρας κατασκευάστηκε υπό την καθοδήγηση του Claudio Lombardi, ο οποίος ήταν υπεύθυνος για την κατασκευή των κινητήρων των αρχικών αυτοκινήτων ράλι Lancia 037, των οποίων αναβίωση αποτελεί η EVO37. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου σασμάν έξι σχέσεων. Επιπλέον, όλα τα πάνελ του αμαξώματος είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, ενώ η αρχική 037 είχε πάνελ από fiberglass.
Η Kimera θα κατασκευάσει μόνο 37 αντίτυπα της EVO37 και μέχρι στιγμής έχει πουλήσει 26 από αυτά προς 480.000 €. Η βασική τιμή των υπόλοιπων εννέα μονάδων έχει εκτιναχθεί στα 540.000 € καθώς περιλαμβάνει ορισμένα προαιρετικά χαρακτηριστικά στον βασικό εξοπλισμό, όπως ψηφιακές πίσω κάμερες και πακέτο από ανθρακονήματα.