To κομπρεσοράτο Miata της BBR έχει πλέον τη δύναμη που έλειπε

Ίσως θυμάστε ένα MX-5 πρώτης γενιάς με κιτ της BBR στους 150 ίππους, να δοκιμάζεται από το περιοδικό των 4Τροχών πριν περίπου 30 χρόνια. Οι πιο Miatάκηδες από εσάς θα γνωρίζετε τη σπάνια έκδοση Mazdaspeed της γενιάς Mk2.5, η οποία ήταν εργοστασιακή turbo και δεν εισήχθη ποτέ στην ελληνική αγορά. Η βασική φιλοσοφία του Miata έδινε πάντα προτεραιότητα στην οδική συμπεριφορά και την αίσθηση αντί για την απόλυτη ταχύτητα, ωστόσο σε κάθε διαδοχική γενιά εξακολουθούν να υπάρχουν ιδιοκτήτες που αισθάνονται ότι θα μπορούσε να διαχειριστεί λίγη παραπάνω ισχύ. Έτσι λοιπόν, αν και με το πέρασμα των ετών το Miata ND δυνάμωσε, φτάνοντας να αποδίδει 184 ίππους στη δίλιτρη έκδοση, η BBR προσφέρει ένα κιτ μετατροπής που εγκαθιστά έναν κομπρέσορα Rotrex στον δίλιτρο κινητήρα.

Υπάρχουν δύο εκδόσεις του κιτ: το Stage 1 και το Stage 2. Το πρώτο κοστίζει 4.500 € ως ανταλλακτικά, ενώ το δεύτερο 6.200 €. Και στα δύο κιτ διατίθενται επιπλέον επιλογές και μπορούν να τοποθετηθούν σε όλα τα Miata 2.0 λίτρων από το 2015 έως το 2019, ανεξάρτητα από το αν έχουν σκληρή ή μαλακή οροφή.

Η εργοστασιακή απόδοση φτάνει τους 184 ίππους και τα 205 Nm ροπής. Οι κομπρεσοράτες εκδόσεις υπόσχονται 228 ίππους και 271 Nm ροπής (Stage 1) και 253 ίππους και 298 Nm (Stage 2). Ανεξάρτητα από το κιτ που θα επιλέξετε, θα καταλήξετε με καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο από τα έταιρα προσιτά διασκεδαστικά πισωκίνητα, τα Toyota GR86/Subaru BRZ, τα οποία όμως δεν μπορούν να αερίσουν την πλούσια κώμη σας με τον τρόπο που το κάνει το Miata. Οι επιδόσεις που ανακοινώνει η BBR για το 0-60 μίλια (96 χλμ/ώρα) είναι 5.3″ και 5.1″ αντίστοιχα, ήτοι τουλάχιστον 1″ ταχύτερα από το εργοστασιακό μοντέλο.

Περισσότερα Άρθρα